Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A plnou parou další ukázku; - dnes (s tlustou čarou) zas pár obrázků...!

Výběr: Philogyny
19. 03. 2024
5
6
110

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.


6 názorů

Rhodesie
před měsícem
Dát tip

Poslední je top.


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

Jo, a Philogyny - díky za Výběr... :) (omlouvám se, v minulém komentáři jsem Ti vynechal písmenko...  )


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

...:)

Děkuji, holky, za komentáře ... :(a speciálně Philogny a Jarmile za zajímavou ukázku ženské kreativity; osobně by mne asi nenapadlo mezi obrázky hledat nějakou jinou spojitost, než práívě to, že jsem je (z výjimkou hrnců asi) nakreslil tzv. (relativně ) tlustou čarou... :) )


Philogyny
před měsícem
Dát tip Alegna, Zeanddrich E.

Pro jistotu opakovaně pochcaný nasratý hraniční kámen, který nasazuje na třeplavého krysaříka, za ním se usmívá krysa. Teritorium je teritorium. Všichni ze stejného těsta, ale kdo sedí  výš? Pes nepozná, který z nich to je, já doma taky ne...Z šedého hrnce je nerez Elvis? :) Jinak tenhle nemá chybu. Ježek si vylil zlost na krysu a přijde mi, že jsou na chvilku oba ten šedý hrnec..a pořád dokola...


Alegna
před měsícem
Dát tip Philogyny, Zeanddrich E.

Hrnce mě dostaly, jinak všechny obrázky jsou pěkné


Jamardi
před měsícem
Dát tip supizmus, Alegna, Philogyny, Zeanddrich E.

Vidím to jako že kočka urazila ježka, ježek urazil krysu, holič blbě urazil bodliny nějakému ježkovi a ten se začal schovávat čímž urazil psa, pes urazil patník. To je tak černý humor, že to vůbec není k smíchu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru