Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 60

24. 03. 2024
19
20
195
Autor
Kočkodan

Pokroutky 60

 

 

Muž byl propuštěn a musel odevzdat lucernu, halapartnu a troubu. Zjistilo se, že nemá požadovanou kvalifikaci – chyběla mu ponocná škola.

 

Hroznýš se v teráriu vztekle akusticky projevoval, ale chovatel přimhouřil nad touto sykanou oči.

 

Při společném lovu lehce postřelil jeden myslivec druhého. Viníka ihned poslali domů, což ho urazilo. Považoval to za dehonestaci.

 

V nadstandardním nemocničním pokoji měl pacient pro ukrácení dlouhé chvíle k dispozici i terč a čípky.

 

Syn se snažil jet na maminčině Esce a tatínkově Favoritu najednou. Byl to jasný případ bikolární poruchy.

 

Manželku nesmírně rozčilovalo, že muž pokaždé vysedává hrozně dlouho na záchodě. Protože domluvy nepomáhaly, tak už toho měla dost a objednala seratizéra.

 

Začalo pršet a z Michle jedoucí řítič zatnul svěrače.

 

Jelikož jeho časté zvracení nepřestávalo, navštívil lékaře. Ten mu předepsal antibliotika.

 

Mladí manželé se nastěhovali do montovaného domku a již první večer došlo k okálnímu sexu.


20 názorů

Kočkodan
před 4 týdny
Dát tip

Pražačko a Břeclavane, ani u vás nezůstanu děkovným dlužníkem. (lehký úsměv)


Zeanddrich E.
před 4 týdny
Dát tip

:):)

(nejvíce asi   terč a čípky....)


vesuvanka
před 4 týdny
Dát tip

Luboši, díky za pobavení :-))), Tip


Kočkodan
před 4 týdny
Dát tip trojort

Snad to budete brát jako dostatečně kladné hodnocení, když prohlásím, že mi z vašich komentářů na blití nebylo. A i poděkování připojím.


Diana
před měsícem
Dát tip Gora, Nami 99, supizmus, trojort

Super! Při poslechu zpráv z rádia bych potřebovala antibliotika. Kde je seženu?


Radovan Jiří Voříšek
před měsícem
Dát tip Nami 99, supizmus

Clapec při průzkumu vlastních pohlavních orgánů utrpěl šok. Byl přesvědčen, že trpí bikulární poruchou. Až po prostudování atlasu lidského těla se uklidnil. Zjistil, že je vše, jak má být.


trojort
před měsícem
Dát tip supizmus

osvěživý humor


Al Jal Úd
před měsícem
Dát tip trojort

Parádní pokrouceninky jako obvykle :))


supizmus
před měsícem
Dát tip

Aleši, málem jsi mě zabil!


aleš-novák
před měsícem
Dát tip supizmus, Nami 99, Benetka

Dalibor Janda na tvé téma zpíval "...hráli jsme čípkovanou vždyť to znáš..."


Hamar
před měsícem
Dát tip supizmus

Pořád si snažím představit tu bikolární poruchu :-) a kolegyně z kanclu trpěla přes víkend nějakou virozou spojenou s nevolností, kterou chytla od vnuka, takže doufám, že nebudu potřebovat ta antibliotika  :-)

Jinak opět velmi zdařilé!


kadeřavá
před měsícem
Dát tip

:-)))))))))


Gora
před měsícem
Dát tip supizmus

Vydařené pokroutky, Luboši. Například čípky mě hodně pobavily...


Jamardi
před měsícem
Dát tip supizmus

Všechny se mi líbí.


8hanka
před měsícem
Dát tip Gora, supizmus, trojort

aké milé...také hladivé...ani vybrať si neviem, všetky skvelé, pobavili:-)


Benetka
před měsícem
Dát tip Nami 99, supizmus, Rhodesie, Gora, Alegna, Al Jal Úd

Náš pan obvoďák předepisoval na akutní blbství ANTIIDIOTIKA. Žel ne na všechny to mělo pozitivní účinek... :)


Nami 99
před měsícem
Dát tip Benetka, 8hanka, supizmus, Jamardi, Gora, Al Jal Úd

Supeeer - všechny -

terč a čípky vedou.

 

Po amputaci dolních končetin pacientovi vzal nemocniční zřízenec nohy na ramena.

 

Když někdo dlouho sedí na záchodě tak tiramisu.

 


supizmus
před měsícem
Dát tip 8hanka, Gora, Al Jal Úd, trojort

Kočkodane, studna Tvého humoru je bezedná, takže při čtení Tvých pokroutek nikdy nejsem úplně na dně!


Philogyny
před měsícem
Dát tip Benetka, Gora, Al Jal Úd, trojort

Já se rozchechtala při představě terče: zadku a čípku. Kdysi jsem se taky zamykala na WC a četla si tam, měla jsem klid od mámy...Hned ta prní mi nahodila obrázek od Lady, co mám doma. toho ještě nikdo nepřekonal. Škoda, že i nemaluješ, některé hlášky by za to stály. :)


Rhodesie
před měsícem
Dát tip Benetka, Gora, Al Jal Úd, trojort

:)

Pomocnou školu taky nemám a čípky mi moc v nemocnici nepomáhaly. Jak rád bych pálil na terč.

Sex máme panelákový. Jestli si tedy správně vzpomínám...  

 

Pobavilo, jako vždy.  Díky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru