Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*

06. 03. 2000
1
0
978
Autor
Sluníčko

3.den

Pro její krásu zabijte růži!
Kittie
17. 04. 2000
Dát tip
Ona září a nic ji nazastíní.. snad ani ta růže ji, snad ani ona tu růži.

Silvinka
17. 03. 2000
Dát tip
Aj ja to čítam pozpátku... A čím viac čítam, tým ťaživejší mám pocit. Sluníčko, čakám až zapadneš a keď opäť výdeš, snímeš zo mňa ťažobu Tvojich slov...

PS
11. 03. 2000
Dát tip
Zabijte Sluníčko! Prospějete světu! (A z hlediska vyššího principu mravního to ani nebude vražda. :o) (ano, nedal jsem si pokoj a navíc to čtu pozpátku :o)

Laďa
07. 03. 2000
Dát tip
Šílenka má pravdu. Mají váhu.

Laďa
06. 03. 2000
Dát tip
Proč??

Bibša
06. 03. 2000
Dát tip
Zakazuji čtvrtý den!!! Jako první podepisuji petici za záchranu všech růží! Nikdo by za svou krásu neměl pykat.

Bibša

Bára Braun
06. 03. 2000
Dát tip
.....nevím co bylo 1 a 2 den..jsem za vozem. no snad to nebylo myšleno pro krásku dvounohou zabít tu rostlinnou. ježiši to by taky na konci týdne mohlo skončit veršem " pro Tvoji krásu ..zabiju tě ! "

Šílená
06. 03. 2000
Dát tip
Jednu věc musím ohodnotit. Neplýtváš slovy...čím je jich míň tím mají větší váhu. Tvá slova mají váhu. I v předchozích dnech. Ale je to váha která si lehne na srdce a tíží... Bojím se že žádný ze tvých dnů mě nevezme do náruče a nepoletí se mnou a s větrem do mraků...
tvé "dítě z páté třídy základní školy":o)

cosetokdeseco??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru