Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ostravo!!! Blíží se Krize s Annnie!

17. 04. 2024
10
11
193

https://eu.zonerama.com/Pismak/Photo/11332217/449253002#check-duplicates

pozvánka

Vážené Písmáctvo.

Dovoluji si vás pozvat na umělecký večer - propojení hudby a poezie za účasti básnířky známé z Písmáku - Annnie. 
Akce se uskuteční v Ostravě 26. 4. 2024 v hudebním baru BigJack, což je na okraji městské části Poruba (Zemědělská 5582/1a)
Zahrají kapely Tykráso z Fýdku-Místku a Manželská krize z Ostravy. Annnie přečte několik svých textů v polovině pořadu.
Jo a mají tam moc dobré pivo a výběrové rumy :)

Vaše Thea v tramvaji, momentálně se nacházející v Manželské krizi


11 názorů

Bačkovský
před týdnem
Dát tip

Zdar, Ostrava je pro mě daleko, ale Annie bych rád slyšel i viděl. A pivo i rum ochutnal.  


Benetka
před 2 týdny
Dát tip Thea v tramvaji

Omlouvám se za hloupý dotaz. Již jsem si rozklikl odkaz s tel.č. na rezervaci... :D


Benetka
před 2 týdny
Dát tip

A je potřeba rezervovat si místo? Jedná se mi o to že třeba kapacita je 50 lidí a já budu třeba až stý...


a2a2 - To mne moc potěšíš, jestli nezapomeneš a stavíš se :) Už mám v kapele 3 nemanžely! A jednu nemanželku. Zatím nám to celkem šlape, pan dokror Plzák ať si dá v klidu ruma a zaposlouchá se do textů :)


a2a2a
před 2 týdny
Dát tip Thea v tramvaji

Theuško, ptám se, ta tvá manželská krize je natolik neřešitelná, že hledáš únik v jiné manželské krizi? A ke všemu po barech? Pokud nezapomenu, zastavím se, ale Plzák nejsem.


Benetka
před 2 týdny
Dát tip Philogyny, Thea v tramvaji

Přemýšlím o tom. Jako že určitě to za to stojí. Jo... Asi přijedu. ;)


Alegna
před 2 týdny
Dát tip Philogyny

To bude krásný večer, zdravím Annnie za Žižkova a přeju užijte si to. Ráda bych si poslechla i tebe v Manželské krizi, jenže ta dálka :)


Thea v tramvaji
před 2 týdny
Dát tip Gora, Janina6, Philogyny

Janina - a zrovna na tebe jsem myslela, že bych tě mohla zlákat do baru v Ostravě :) Tak přijď 7.5. do Parníku, kde hrajeme s Šansonikou a Evou Blondynou. 

Gora - děkujeme moc za zdravici! Chápu, že je to pro tebe trochu z ruky :)


Gora
před 2 týdny
Dát tip

Annnie bych si ráda poslechla... 

Alespoň zdravím účinkující a trochu závidím. Pokec, výběrový rum a podobně:-)


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Philogyny

Zákon schválnosti funguje dokonalle -  v Ostravě jsem každý den, ale to odpoledne budu už na cestě do Brna :) Tak aspoň přeju, ať se akce vydaří!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru