Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drobnosti

17. 04. 2024
9
8
78

Hrám sa s deťmi, okrajovo započujem Petru s Monkou.

„Ja ďakujem Bohu, že som na tom, ako som. On sa nedokáže sám ani napiť, nič,“ rozpráva Petra.

„Ty ďakuj mame, nie Bohu! Keby s tebou necvičila, nedokázala by si nič,“ reaguje Monka. „Pri dvoch deťoch s tebou päťkrát denne cvičila. To pochopíš, až keď máš sama deti. Ja by som to nedala!“

„Človek dokáže viac, než si o sebe myslí,“ poznamená Petra. Od koho asi túto múdrosť má? V duchu sa usmievam.

 

***

„Hanka, do týchto skríň mi nechoď! Nie je tam nič pre teba. Už si vytiahla toho dosť, máš sa s čím hrať,“ upozorňujem dôrazne.

Každú chvíľu pribudol pre bábiky uteráčik, obliečka z vankúša, keby nezasiahnem, skrine by boli poloprázdne. Niečo som vyprala a vložila späť, niečo nechala na hranie. Zdalo sa, že varovanie pomohlo. Kým som jedného dňa nešla po niečo do skrine a na poličke našla zopár štipcov na prádlo uviazaných v mikroténovom vrecúšku. Nič nezmizlo, iba odkaz – bola som tu.

Pripomenulo  mi to film Noci s nepriateľom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


8 názorů

Aleš nikdy nesklame. Toto by mi fakt nenapadlo.


Zeanddrich E.
před týdnem
Dát tip gabi tá istá

 

Byli jsme tu, a zasejc budem (bo zasejc přindem... :) )


aleš-novák
před týdnem
Dát tip 8hanka, Zeanddrich E.

8hanka:

opak babince je chlapořádek...


aleš-novák
před týdnem
Dát tip gabi tá istá

Člověk dokáže víc než si o sobě myslí.

A žena dokáže víc než člověk :o)


Kočkodan
před 2 týdny
Dát tip gabi tá istá

....... (iba odkaz – bol som tu)


Benetka
před 2 týdny
Dát tip Alegna

Binec! :D


gabi tá istá
před 2 týdny
Dát tip Benetka

Chlapinec


8hanka
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Škoda, že to Peťa neaplikuje u seba...kde už mohla byť...a Monka má pravdu, nebyť teba...a štipce k bielizni patria. Ozaj, ako je opak babinca?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru