Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka

25. 04. 2024
1
18
225
Autor
kuča

Dnes jsme jedli naposledy

uleželé želé

z dědy.

Mňam!!!


18 názorů

Janina6
před 2 týdny
Dát tip

Ano, to máš pravdu, Karle. Nicméně to na původním předmětu diskuse nic nemění. Já už to ale dál rozebírat nebudu.


K3
před 2 týdny
Dát tip Janina6

Já vtipy nemám rád všeobecně, ani ty vkusné a pokud nemusím tak je neposlouchám. Ale mezi lidmi kolují, tak jako vždy, mnohem horší.

No právě, Jano. Ruský lid by si měl pamatovat jaké to bylo a neopakovat to. To co se dělo tam, je tu znova v mnohem horší podobě. Lidi jsou vynalézaví i v tom jak druhému způsobit bolest.


Jinys
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

K3

Ano, je vás zde převaha, kteří jen sledují, řekněme, formu umění, a patlají se vesměs v bizardních sporech o jeho kvalitě. 
Ale umění i "umění" vyjadřuje také pohled, nebo názor na věc!
To, že je ve škatuli s nápisem "blbůstky" na věci nic nemění.


Jinys
před 2 týdny
Dát tip

Janina6

Možná by autorovi, byť jen ke krátkodobému, předsmrtnému pochopení pomohlo, kdyby svoje dílko přednesl současnému ruskému vojákovi, s kořeny v Leningradě, prošlému boji na Ukrajině... 


Janina6
před 2 týdny
Dát tip toot, Zeanddrich E.

Karle, humor včetně černého mám ráda, ale jsou věci... Zlehčování těch hrůz, co tenkrát lidi v Leningradu zažívali, nikomu neubližuje? Tomu nevěř.


K3
před 2 týdny
Dát tip

Já jsem pro svobodu slova, je to neškodný rým, černý humor, který sám o sobě nikomu neubližuje, nic víc. Nakonec když já jsem napsal Rejnoka, taky se to nikomu nelíbilo a přitom je to silně protiválečné:).


Jinys
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E., Janina6

kuča

Ano, svoboda slova zahrnuje i svobodu být hovadem. Případně jako hovado psát.
Otázka ale zní, je-li to dobrý nápad.


toot
před 2 týdny
Dát tip

Humor bez hranic, jsem pro.

Víte někdo, co dělá šestiletá holčička v devátym měsíci? :)


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Jinys, toot, Zeanddrich E.

Svoboda bez (vnitřních) hranic má blizoučko k bezohlednosti, víš? Škoda.


kuča
před 2 týdny
Dát tip

Děkuji za názory, ale i v budoucnu míním vtipkovat o všem. Jasně, je to hodně černý humor, ale je. Radí mi nevtipkovat o křesťanství, jiní o islámu, jiní o Židech, jiní o válce, jiní o zvířátkách, jiní o erotice, jiní o ženách, jiní o postižených, jiní o .... svoboda buď je, nebo není. Neexistuje na 80%. Mně autocenzura vadí. Chápu, že se to všem líbit nemusí, proti gustu... Stačí nečíst. Myslím, že rubrika "blbůstky" by toto měla unést.


Janina6
před 2 týdny
Dát tip toot, Jinys

Phil, ale potom po sobě uklidí. Pokud má mozek v hlavě.


Gora
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E., Al Jal Úd

Stát se to může, mně se kdysi taky "povedlo" zavtipkovat v komentáři něco na téma, jak Saudi rozřezali návštěvníka - diplomata na ambasádě a pronesli ho ven v kufru... jenže tenkrát se ještě komentáře daly smazat. Hranice mezi černým humorem a nevkusem je někdy tenká... a strašilo mne to dlouho.


Philogyny
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

Každý se někdy opije. 


toot
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Gora

jsi mi připomněl: když jsme v hodině němčiny měli vymyslet větu s "macht" ... tak muj změklej mozek nevymyslel nic jiného, než 'arbeit macht frei' ... no styděla jsem ještě asi měsíc, že jsem to i vypustila nahlas - jsou to už léta a já z toho mám furt kopřivku ... ale tak holt se stane, no, že se nepovede ... 


Jinys
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Pedvídek, Zeanddrich E.

Mám tvoje říkačky rád, ale tohle je silně přes čáru.
A ani se mi nezdá "technologicky" zdařiká.


Benetka
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E., Jednapoetka

SMAŽ TO.


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Jinys, Zeanddrich E.

Tak o čem budeme vtipkovat příště? O zemětřesení nebo o plynových komorách?


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Benetka, Jinys, Pedvídek, Zeanddrich E.

Vrchol nevkusu. Víš vůbec, o čem píšeš?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru