Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Videopoezie - Irena Mondeková (Gora) - Metabolismus

29. 04. 2024
12
15
354
Autor
Zbora


15 názorů

Nami 99
před týdnem
Dát tip

Moc hezké dílo a skvělý přednes.


Norsko 1
před 2 týdny
Dát tip

Líp to přečíst nešlo. Díky Zboro. Sral jsi jako Frankenstein 


dadadik
před 2 týdny
Dát tip

trochu jako horor, nevím přesně proč takto, to podání


K3
před 2 týdny
Dát tip dadadik

Přednes je vrcholná kategorie a jen málokdo se ji zhostí tak, aby báseň posunul o kus dál. Pamatuji na recitace v televizi v nedělních chvilkách a to byla opravdu vysoká laťka. Nejde jen o přednes. Záleží na technice, akustice, zabarvení hlasu, jeho přirozenost, výšky, hloubky... Tady se mi zdá, jako by hlas přicházel odkudsi z mlhy... 


momoi
před 2 týdny
Dát tip dadadik, toot

Ta báseň je opravdu vydařená. 

U přednesu mi ta snaha o procítěnost přijde trochu přehnaná. Nějak jsem doufala, že se to takhle už nedělá.


Alegna
před 2 týdny
Dát tip K3

Je fajn, že mají lidé různý vkus, jinak by byla nuda na světě. Mě to sedlo ...


Gora
před 2 týdny
Dát tip

Ano, autorce se celkové ztvárnění básničky líbí, nepotřebuje profi přednes a naopak oceňuje, že výtečný básník, kterým Zbora je, věnoval pozornost její tvorbě. 

 


Marcela.K.
před 2 týdny
Dát tip

Tak když už to tu visí - báseň nehodnotím, ale přednes je příšernej.  Pokud se to autorce líbí - prosím, ale za mě tedy palec dolů. Recitovat není snadné a málokdo je Lukavský, nebo Preiss, ale tohle je hodně špatný.

https://www.divadelni-noviny.cz/da-se-poezie-prednaset-tak-aby-to-pro-posluchace-nebyla-otrava-ci-nuda


dadadik
před 2 týdny
Dát tip

Ještě by nám k tomu mohl říct sám autor videa zborýsek :)

proč takhle atd atd 


Janina6
před 2 týdny
Dát tip

Moc fajn. Textu to neublížilo, přidalo na atmosféře...


Gora
před 2 týdny
Dát tip Janina6, a2a2a, dadadik, Alegna

Honzo, překvapil jsi hlavně tím, že má skromná báseňka stála za vyhledání a tvůj čas. Moc děkuji, opravdu... Zajímavá recitace, hudba a obrázek, zvýrazněný "titulky" zapojují více smyslů posluchače. Přeneseně vznikají ony možnosti, o nichž je vlastně řeč v textu.

Dadiku, díky za vyposlechnutí a otázku. Já právě oceňuji, že přednes básníka Zbory se trefil do divadelního cítění/vkusu, který moji tvorbu charakterizuje. A při shlédnutí svého melancholického, ale i nadějeplného dílka Metabolismu jsem si jej opět uvědomila.

Díky všem, kteří třeba ze zvědavosti audionahrávku vyposlechli!


dadadik
před 2 týdny
Dát tip Gora

Zborýsku ahoj, tak tys to pojal hodně dramaticky :)

co na to autorka?

mávám ti.... :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru