Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vietor veje, kam chce

05. 05. 2024
5
6
96
Autor
Arthurs

 

Vietor veje, kam chce

 

v určitej životnej situácií

sa môžu veci zamotať tak

že im už nikto nerozumie

svet, akoby sa vykoľajil, ležal na zemi

prišiel a zrútil sa sem

a s ním aj všetko, za čím sa tak ženieme

čoho sa tak bojíme

tráva sa dotýka lopatiek

vietor hladí, ako precitnutie

nebolo to ľahké, ale nič nie je

potom už len stačí, keď príde

možno aj nevinná, posledná kvapka

ktorá spustí niečo, čo bolo hlboko uložené

človeka zastúpeného zlomkom, kúskom lásky

pobozkáš ma a ja sa usmejem

ako dlhý teplý letný deň

 


6 názorů

Janina6
před 2 týdny
Dát tip

Tak to jsem ráda, že jsem to jen špatně pochopila, určitě je to tedy skvělá báseň, gratuluju a přeju samé správně chápající čtenáře ;)


Arthurs
před 2 týdny
Dát tip Janina6

Janina6

zaujimavy pohlad na vec, nehovorim, že nema svoju logiku, má ju, ale tato basnička je taka aka je a ty si ju nepochopila, to nie je vytka, ved prečo by jej všetci mali rozumieť, to určite nie, teda, ked ju chceš pochopiť, tak musis rešpektovať to čo je, a nie domyšlať si svoje predstavy, vobec to nemyslim v zlom ... pekny večer :)


Janina6
před 2 týdny
Dát tip

Začetla jsem se se zájmem, ale překvapil mě ten závěrečný happy-end. Když se všechno zamotá, nikdo nerozumí, svět je vykolejený a celý se zřítí... tak stačí polibek a úsměv? To mi zní falešně. Leda by ten úvodní popis situace byl pořádně přehnaný a vlastně se nic hrozného nedělo... takže vlastně planý poplach.


Arthurs
před 2 týdny
Dát tip

netušim ako sa tu odpoveda na jeden konkretny názor ale skusim ...

e.eucrow 
pačiť sa ti nemusi, ja tiež neviem, či je tá basnička dobra, alebo nie, ale čo viem, že tvoje argumenty nesedia, pekny deň :)


e.eucrow
před 2 týdny
Dát tip

na mňa je v tom až príliš mudrovania a insitného filozofovania.


vesuvanka
před 2 týdny
Dát tip Arthurs

Pěkně vyjádřené, Tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru