Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 63

05. 05. 2024
15
15
114
Autor
Kočkodan

Pokroutky 63

 

 

 

 

 

Jeníček s Mařenkou brzy vytušili, že je na ně v perníkové chaloupce hrána nějaká babaďůra.

 

 

 

Pán má v bytě dva obrovské psy se žíhanou srstí původem z Německa. Jde o jasný případ domadogie.

 

 

 

Rozhovor obou mužů obsahoval spoustu nadávek a sprostých slov. Rozhodně nešlo o žádnou hlubokomyslnou diskusi. V podstatě si říkali jen samé kanality.

 

 

 

Když své bývalé manželce prozradil, že jí od rozvodu k snídani, obědu i večeři stále jenom šunku, ťukala si na čelo. Byl pro ex hementní.

 

 

 

Firma prodávala vadná kamna na pevná paliva, což vyvolalo u lidí velké pokouření.

 

 

 

Otřesné poměry při těžbě kamene, které vyústily v několik smrtelných úrazů, působivě ztvárnil Leoš Janáček ve své opeře o třech zlejstvích Z mrtvého lomu.

 

 

 

Maminka se ptala malého Tomáška sedícího na nočníku, jestli je už hotový. Přikakal.*

 

 

 

Na turnajích hrála tato velmistryně mimořádně útočně a figurkami pohybovala necitlivě. Začalo se jí říkat šachtická paní.

 

 

 

Voják utekl na začátku války z armády a nepodařilo se ho chytit. Zběh odvedl dobrou dezertační práci.

 

 

 

(* inspirováno Hamarem – Chlamníček 47)

 

 

 

 


15 názorů

Kočkodan
před 2 dny
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Díky za skvostný a ňáderný komentář.


Její ňadra jej okozlili na první pohled.


Kočkodan
před 7 dny
Dát tip

Ne ne, ani tentokrát nemám v úmyslu se vyvléci z jakési morální povinosti poděkovat za akty pozitivního čtenářského ohlasu. Takže děkuji pěkně.


Diana
před týdnem
Dát tip

Zase úžasné. Ale dělám si starosti, přikláním se totiž k názoru, že máš asi na mozku velký humor...


Al Jal Úd
před týdnem
Dát tip

Všechno jako obvykle k pobavení 

velmi milé zastavení :)


Slavazaba
před 2 týdny
Dát tip

Napadlo mě, že je to prdel, ale nechci být sprostý. 


supizmus
před 2 týdny
Dát tip Al Jal Úd

Měl bys jít Kočkodane k lékaři na preventivní prohlídku. Obávám se, že máš na mozku velký humor! Každopádně to jako vždy oplývá genialitou!


Abakus
před 2 týdny
Dát tip supizmus

Pobavilo, rozhodne je to lepšie, ako pucovanie chladničky dnes večer. 


vesuvanka
před 2 týdny
Dát tip supizmus, Al Jal Úd

Luboši, prima. Pobavily mě všechny a nejvíc babaďůra, opera o třech zlejstvích Z mrtvého lomu, dezertační práce, Tip


Janina6
před 2 týdny
Dát tip Alegna, supizmus

Vida, a já myslela, že dezertační práce je pečení dortů :)


Gora
před 2 týdny
Dát tip supizmus, Al Jal Úd

Přidávám se k ostatním - kam ty na to, Luboši, stále chodíš? Jedna hláška lepší než druhá atd...


atkij
před 2 týdny
Dát tip Gora, trojort, supizmus, Al Jal Úd

Člověk by si řekl, že už nejde vymyslet nic nového a jak je vidět, je. Potřásám pacičkou:))


Jamardi
před 2 týdny
Dát tip Gora, supizmus

Kanality jako rozhovor bohužel není nic vymyšleného. A dezertační práce - vyvinutí úsilí, aby mě nechytili? :)


Alegna
před 2 týdny
Dát tip Gora, trojort, supizmus

:)) dezertační práce nemá chybu,  avšak všechny hlášky pobavily


Andreina
před 2 týdny
Dát tip Gora, supizmus, Al Jal Úd

Na babaďůry je potřeba dávat velký pozor, líčí je na nás všude.

U toho rozhovoru mužů s nadávkami bych měla výhradu - Myslím, že šlo určitě o hlubokomyslnou diskuzi - těžko si totiž představit mezi chlapama jinou (teď jsem zvědavá, co se mnou uděláte).

Když se něco dělá, má se to dělat pořádně, i ta dezertace. Dobře jsi to vystihl.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru