Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

22. 06. 2002
0
0
595
Autor
Konie

Miláčku stále mi chybíš

a moc se mi líbí,

 když něco slíbíš.

Co se týká nás dvou,

že budem spolu navždy

ráda ti dám duši svou

a co je na tom pravdy?

 

Pravda je, že miluji tě moc

a sním o tobě každou noc.

Na ta slova nezapomeň

při nich si jen na mě vzpomeň!


miklunka
25. 06. 2002
Dát tip
Gasti :o(

Annika
24. 06. 2002
Dát tip
Gast......si este mladucky, uvidis, pride a prekvapi a bude krasna :-)))

Sidonius
24. 06. 2002
Dát tip
Nejprve jsem si myslel, že je to docela zdařilá parodie. Ale jde-li o mladou autorku, pak je to spíše tragédie. Co se týče Gasta, zjevně se nechal zblbnout prokletými básníky. Nebral bych ho vážně.

miklunka
23. 06. 2002
Dát tip
K básničce: první sloka se mi líbí :o) je taková nenucena a dostava se pod kuzi...ale jde brat i jako ironie...Druha sloka se mi nelíbí protože tenhle rým je hodně profláknutej... Gaste:jesli tys zabil SVOJI lasku tak ale my ostatni ne! a jestli nemam verit ze existuje tak je upne zbytecny vubec zit...tak prosim ver i ty ze ji jednou najdes! (a bude opravdova!)

miklunka
23. 06. 2002
Dát tip
K básničce: první sloka se mi líbí :o) je taková nenucena a dostava se pod kuzi...ale jde brat i jako ironie...Druha sloka se mi nelíbí protože tenhle rým je hodně profláknutej... Gaste:jesli tys zabil SVOJI lasku tak ale my ostatni ne! a jestli nemam verit ze existuje tak je upne zbytecny vubec zit...tak prosim ver i ty ze ji jednou najdes! (a bude opravdova!)

Gastarbajtr
23. 06. 2002
Dát tip
mikli: já nikoho nezabil, ona zabila mě...a co se týče lásky, už je mi to srdečně jedno..

oldsares
23. 06. 2002
Dát tip
Gast...: Taky jsem si myslel... A stejně jsem neuniknul.

Gastarbajtr
23. 06. 2002
Dát tip
unikám úspěšně

Gastarbajtr
22. 06. 2002
Dát tip
to je jako z ftípků smska poslaná......:-/

Gastarbajtr
22. 06. 2002
Dát tip
mimochodem: láska je mrtvá, to my ji zabili......a teď bychom ji chtěli zpátky...

oldsares
22. 06. 2002
Dát tip
Gastarbajtr: Láska není mrtvá, i když VY jse ji zabili. S první kritikou souhlasím.

Gastarbajtr
22. 06. 2002
Dát tip
oldsares: inu, s láskou je to relativní....:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru