Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Existence

06. 03. 2000
6
0
1193
Autor
witchbaby

Existence Pod černým pískem v Údolí králů dýcháme hluboko Náš smutný sarkofág s úsměvem přihlíží perem se naoko Bez hnutí perutí bez stínů pinií smaragdy bolavé - to kočka ve fáči Ty pláčeš? Pro koho?
Wopi
26. 03. 2001
Dát tip
Napadla mě hrozná hovadina. Negace tohoto příspěvku: -------------------------------------------------- Nad bílým jílem na Hoře Otroků jsme bez dechu a mělcí Tvá veselá postel smutně naslouchá hladíme se opravdově S tnutím drápů se zábleskem jabloní opály tak příjemné - snad rozbalená myš Ty se směješ? Komu? --------------------------------------------- Sorry všem a hlavně witchbaby. Prostě mě to napadlo. Ta (originální) báseň se mi moc líbí. Ostatně: co se škádlívá, to se rádo má.

Wopi
21. 03. 2001
Dát tip
Smaragdy bolavé, jo, jo, to jsou i Tvé básně. TIP

...! ...pro všechno

Saxanka
06. 05. 2000
Dát tip
Už sama existence je dost složitá Tahle básen skvělá!

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Ty pláčeš? Pro koho? Pro všechny, kteří nedokážou plakat nad ostatními

Mamba
13. 03. 2000
Dát tip
Umíš úžasně vyjádřit smysl smrti a života... Nevím, zda bych to tak svedla. Náš život a myšlenky jsou opravdu někdy jako hrobka v pyramidě...

Miroslawek
10. 03. 2000
Dát tip
Pláču...někdy prostě jen tak

Lampář
09. 03. 2000
Dát tip
Supeeer. Kocka ve faci... tipuju

AZALIN
06. 03. 2000
Dát tip
Ta minulá se mi sice líbila víc, ale tahle je taky pěkná.. Líbí.. :-)

Lyryk
06. 03. 2000
Dát tip
Já jsem nadšen >>> je to sonet!!! A obraznost skvělá, šup s tím do Arény (do Fórumu - slyšíte tu hrůzu, je v tom vtip a rum, a možná i Showroom)
No neodbíhejme od té básně, je mi blízká..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru