Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ROZCESTÍ ŽIVOTA

06. 03. 2000
1
0
1534
Autor
Dave Grave

Jsou dvě cesty, kterými může člověk jít. Na rozcestí bude přemýšlet jakou se má dát? Na první hrát poker , zabíjet a pít, na druhé mít ženu a jí věrně milovat. Je zde i třetí možnost, však cesta to není! Já odkryji ji v konci této velké zpovědi. Není to pití, láska, ale jen zapomnění, varování pro ty, kudy jít ještě nevědí. První cesta pro dobrodruhy a rváče je Pro ty co pijí Whisky a z koltu rádi střílí. zde zatracen je ten, co svých činů lituje a snílek tu nepřežije ani chvíli. Druhá cesta je o lásce a věrném poutu dvou. O dětech, budoucnosti a pokojném stáří. O štěstí, když ruku v ruce spolu světem jdou a v jejich dnech slunce stále září. Já chtěl mít lásku, ale také Whisky pít. Trochu z každé té cesty já míti chtěl, však musela by tu být třetí cesta a tou jít. Hledal jsem jí dlouho, ale nenašel. Políbil jsem svoji lásku, Whisky a kolt si vzal. Vydal se na cestu a na rozcestí teď stojím, potlačuji slzy, když přepadl mne těžký žal. Dřív myslel jsem si, že obě cesty v jednu spojím. Napil jsem se z Whisky a kolt k spánku si dal, zmáčknul spoušť a cítil, jak ještě k zemi spad. Svého života z nerozhodnosti, hloupě jsem se vzdal a kdyby cesty spojit šly, tak žil bych a to rád. Na toto rozcestí, každý ve svém žití dojde a spatří kříž, pod kterým ležím já. Snad každý ve své duši svou cestu najde. A tou jedinou správnou se vydá.
Orfea
07. 01. 2005
Dát tip
moc se mit o líbí....ale myslím, že třetí cesty jsou...ale jinak vážně dobrý...hezky se to čte...

Notreal
22. 12. 2004
Dát tip
hele tahle klasika se mi fakt líbí*k

Notreal
22. 12. 2004
Dát tip
piš dál - rád jsem tě četl

Zbora
06. 11. 2004
Dát tip
Třeba na té druhé cestě potkáš někoho, kdo po ní také jde, a pak půjdete spolu. :o)

Anonym
27. 12. 2000
Dát tip
Pekne.. Aj ked si myslim, ze su aj lepsie tretie cesty.. :)

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
ani pro tebe ještě určitě není pozdě!

Stepca
12. 03. 2000
Dát tip
Ale jo. Já zas jo(ne nad tím závěrem).

Máša
07. 03. 2000
Dát tip
Tak nad tím jsem ještě neuvažoval. Zvláštní a zároveň dobré.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru