Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tequila

24. 06. 2002
2
1
2327
Autor
Gorgona

Ehm ehm - toto je psáno pod vlivem, tedy neberte to ani vážně ani jako poezii nebo nic jinýho,prostě je to jen tak - abych u toho compu nevystřízlivěla do té blbé nálady:)))

 

Stalo se tak, že ani nevím, co se stalo

SŮL

Zdá se mi, že se mi jen všechno zdálo

TEQUILA

Malá jsem v sobě a všeho je pro mě málo

CITRÓN

Ale já mám ráda zlatou!


1 názor

Albireo
06. 08. 2002
Dát tip
Gorgono, k poslednímu verši: To bude tím, že seš zlatá holka.

Seregil
26. 06. 2002
Dát tip
Mám toho rád hodně a kvalitní dílko též......*)

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
hale a můžu se u teho tlemit, beruš? :))) příště si v Gaminu dáme bouchací, ju? ;-)

Adams
24. 06. 2002
Dát tip
ňák nejsem v obraze-))))

Gorgona
24. 06. 2002
Dát tip
Cyn - to víš, že dáme bouchanou:))) Ad: To máš z toho, že napiješ:))))))))))))

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
Gorg: napyje? nebo spíš nepije? :)))) no sorry, ale čti se po sobě :))))))))

Adams
24. 06. 2002
Dát tip
Jojo, už piju-)))

Šminka
24. 06. 2002
Dát tip
zlatá s citronem a solí? :-)

Merle
24. 06. 2002
Dát tip
sůl nemám rád a citron si dám radši samotnej a tequila v papouchově provedení je stejně nejlepší :))

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
šmí: proti gustu... ale asi bych do teho nešla .))

Šminka
24. 06. 2002
Dát tip
CY: já nejradši stříbrnou, s citronem a solí, zlatou s úomerančem a skořicí nemusím...ale tohle mi přišlo, jakože pila stříbrnou na sladko:-)))

Cyndi
24. 06. 2002
Dát tip
šmí: no šak třebas yo :))) že bych to taky teda něgdy prubla? těm mladejm neska nejni nic recht... stříbrná a zlatá klasyš jim nejedou nebo co :))))))

Gorgona
24. 06. 2002
Dát tip
Šmi - nééééé - samozžejmě - zlatá se skořicí a s pomerančem:))) Cyn - soráč - ale když jsem psala avízko Adamsovi, byla jsem taky pod vlivem:( Merle: A japato pije papouš?

Merle
24. 06. 2002
Dát tip
papouš ji "předvádí" (lepší slovo mě nenapadá) na kytaru a vlastní hlas :))

Francois
24. 06. 2002
Dát tip
Mám raději whisky, zlatistou, nebo slivovicu a dech mrtvé milenky. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru