Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odišiel

24. 06. 2002
3
0
982
Autor
Nilia

 

Keď sa veľmi sústredím,

ešte cítim vôňu jeho dychu.

Keď prechádzam prostredím,

ktorým kráčal on,

moje srdce bije,

bije na poplach

ako zvon.

 

A slnko jeho stopy zmyje

 

A zostal tu len prach

 

 

Vtáčiky sú veselé. Prečo?

Aj kvietok už vie to

 

Že dážď odišiel

 

A prišlo leto


Mythus
12. 07. 2002
Dát tip
:))) Dážď ti ide. Pocity myslím. Obsah a tak, to milujem. Ale ako povedal Jaro (Naso) musíš sa ešte vypísať...ale to je v pohode. :) Vieš, mnesa zdá, že pocity sú dôležitejšie než veda...a tá...ako to ja nazývam..."formológia". :) Múzy ma kopli, však uvidíš. :)

Bix
12. 07. 2002
Dát tip
Dení - tiež v tom závere cítim horkosť...ale keď si to tak vezmeš - leto aj tak prišlo, aj keď bolelo...možno príde čas ísť ďalej...

Nilia
11. 07. 2002
Dát tip
Len ma toľko nechváľ, denis. A píšem o daždi a o daždi, dobre? : ) Ozaj, nekopli ťa nejaké morské múzy? : ) 4U Sonka

Mythus
08. 07. 2002
Dát tip
Soňuška...:) Chcel by som vedieť o kom píšeš. Ale nemusíš mi to hovoriť, to nie. :) ...ale cez tie riadky vidím aspoň troška hlbšie, než sa mi odkryješ v skutočnosti. A asi neusúhlasím s Ľubou (Bix), že koniec je až tak radostný...Aj keď je tam ukázaný, vnútri sa mi zdá veľmi, veľmi skľúčujúci. Neviem prečo. Ako obyčane...Ach, aký som len hlúpy. - nežnosť a otvorenosť ma vždy dostanú. Ty s nimi vieš pekne narábať, aj keď je pravda, že je tam veľa klišé. Klišé nemám rád v bśňach na efekt (pretvárkové básne), ale u teba nejako viem, že to myslíš/ cítiš, nie len, že to píšeš tak, do vzduchu. :)

Naso
07. 07. 2002
Dát tip
Hmm, myslím, že aj tu platí, čosom povedal pri Vivat Slovakia! Obdobie, ktorým každý musí prejsť, citobôľ, ktorý sa musí vypísať...

Bulvena
05. 07. 2002
Dát tip
hezká, něžná lyrika Tip

Nilia
27. 06. 2002
Dát tip
Ďakujem vám všetkým veľmi pekne!

cvok
25. 06. 2002
Dát tip
pekne "a slnko jeho stopy zmyje" obzvlast

des_te_meer
24. 06. 2002
Dát tip
zasnenee *

Bix
24. 06. 2002
Dát tip
To, že prišlo leto, je dôležité a fajn... Som rada, že nesmútiš do konca básne :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru