Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skřítci

07. 03. 2000
0
0
2130
Autor
Amorph

Každý den před spánkem, skřítci ke mě přichází a vypráví o slunci, které vychází na druhé straně. Přináší dětský smích, na nic se neptají a pod víčka mi nakreslí cestu do snů a vzpomínek.
Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
roztomilý!!!

Marigold
13. 03. 2000
Dát tip
Ale ze všeho nejhorší jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude a strašně rychle se množí. :-)))

Miroslawek
13. 03. 2000
Dát tip
Bibša je skřítek, Sašenka je skřítek. A teď ty taky?

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
Já chci taky tyhle skřítky. Nemáš násadu:-).

hih, taky mám doma skřítky-hospodáříčky, nejradši mají piknik ve špajzce... :)))

sousoší
09. 03. 2000
Dát tip
To máš štěstí, které ti opravdu závidím, ke mě chodí strach vyprávět

Bibša
08. 03. 2000
Dát tip
:-))))) jo pohádkově... nosíš je s sebou v kapse viď?

Bibša
08. 03. 2000
Dát tip
:-))))) jo pohádkově... nosíš je s sebou v kapse viď?

Laďa
07. 03. 2000
Dát tip
To nejdůležitější pro mě je, že se na nic neptají. Co víc si může člověk přát? Přijdou, potěší, nesoudí.

Šílená
07. 03. 2000
Dát tip
človíčku ty jsi nenapravitelný. Jeden den ti řeknu aby si o nich raději moc nemluvil a druhý dne najdu tohle... :o))))))
(pozdravuj ty své od těch mých... sedí tu kolem a roztomile se hihňají a plácají dlaničkami o kolínka... prý jim musím také napsat básničku...
ach jo:o)

ALOHA
07. 03. 2000
Dát tip
Ty si snilko!:-), na škriatkov si dnes večer počkám.. dobre že si nám o nich povedal. ja som sa čudovala, kto mi vypína budík :-) + ALOHA +

Hackman
07. 03. 2000
Dát tip
když jsem byl malej, říkal jsem jim tapeťáci

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru