Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chuť na sladké

28. 06. 2002
7
1
3624
Autor
kifkov

Vagón metra. Vedle sebe na sedadle sedí dvě důchodkyně jedna má z poloviny hadry ovázaný

obličej a okolo druhé poletuje hejno much.

(první baba) A: (nakloní se k druhé a důvěrně jí šeptá) Ehm..já nerada…ale tuhle na čele se vám odchlipuje stroupek.

(druhá baba) B: Ale to nic drahoušku, nosím ho už týden, ovšem znáte to, nikdo si ho ani nevšimne.

B: A to vy sama?

A: No jo příklepovka.

B: Ale božínku, no to je rozkošné.

A: To víte nebylo to hned, trošku mi s tím vypomohl manžel, napoprvé to šlo parní mlátičkou, nebo jednou aby mi udělal radost, půjčil mikrorýpadlo od souseda a bylo to hned.

B: No jo…no jo…to ten můj? Pche, ani pomyslet, obyčejně pár stehů knihařskou sešívačkou. (obrátí oči v sloup) On totiž nemůže vidět krev.

A: Tak to on bude asi pan manžel spíš přes odér, že?

B: No sem tam výpotek, ale abych se od něj dočkala flakónku mazu, to ne.

(pomlka)

A: (s pohrdavým odfrknutím) Bože jak já nesnáším ty davy…překryje to všechen smrad. Moje prvotřídní zatuchlina se může jít bodnout. Sednete si vedle nějakého nedohnilého vymrle a puch je v trapu.

B: (horlivě přikyvuje) Nic mi neříkejte. Tuhle sem se ráno mázla trošičku fretčím bobíkem

a….(natáhne k druhé zápěstí) no schválně si přivoňte.

A: (s ostychem) Můžu olíznout?

B: Jistě, bezevšeho!

A: (degustuje) Hmmm…hmm… máte pravdu, vůbec nic. Vyzkoušela jste už mandrila modrolícího?

B: Samce ano, ale stékal mi do očí.

A: Och, ne jako make-up! Daleko lépe jej využijete na solidní opruzeninu.

B: Kdepak, z toho já se neosypu, leda virulentních klíšťat s potním výtažkem z hulmana.

(náhle k nim přistoupí muž a na dlani jim předkládá leklého platýse)

(revizor) C: Přistoupili?Dobrý den kontrola jízdenek prosím.

(obě dvě se okamžitě zují a sundají si ponožku ve kterých se za čvachtavých zvuků začnou přehrabovat)

A: (vytáhne olysalého jorkšírského teriéra)

C: (dloubne do něj prstem) Ano…děkuji.

B: (třepe mu před obličejem utrženým ušním boltcem)

C: (zadrží jí ruku a ždibec si ukousne) Děkuji….ale nezapomeňte si doplnit rodné číslo.

A: (sotva poodejde) Hulvát…

B: Ale to nic, co kdybychom zaskočili na kávičku? Znám tu rozkošnou cukrárnu. Mají tam výtečné malinové frapé s lehounkými vanilkovými řezy.

A: Ó ano, to je skvělý nápad. Vagón metra. Vedle sebe na sedadle sedí dvě důchodkyně jedna má z poloviny hadry ovázaný


1 názor

tři tečky
30. 09. 2007
Dát tip
Je mi blivno :D

Rook
15. 04. 2004
Dát tip
Dokonalost... Tohle je úplně skvělý... :o) **

Někdy jsem vážně rád, že vám nerozumím.....

m11
24. 09. 2002
Dát tip
hmmm....daniil charms, malinko.............ale pobavilo................................t!

...fuj...TIP*

Síšek
20. 08. 2002
Dát tip
Koukej, koukej koukale!Jak se vede flanďáci!?

Aki
13. 08. 2002
Dát tip
hmmmmm... teda fuj....

Francois
09. 08. 2002
Dát tip
No tak, to je teda něco! -:)))))). P.s. A díky za nevšední kritiku k mé slátanině.

kifkov
09. 08. 2002
Dát tip
ale no jo rádo se stalo

kecyblil
09. 08. 2002
Dát tip
Kritikům: Co se týče vlivů, řekl bych, že se kifkov přežral spíš Burroughse. Nebo přesněji řečeno, přežrali se ho pisálkové, které mu někdo čte. Bukowski přece jen píše o lidech. kifkov:

gd
22. 07. 2002
Dát tip
Tady to koukám bezva frčí. No co... No nic.

Muawijhe
15. 07. 2002
Dát tip
Holoubkové, víte co vám řeknu? Že na vás jako ten holoubek seru.

Whelp
15. 07. 2002
Dát tip
Rád vidím, že tu na Písmáku existuje něco jako "pomoc, oni pomlouvaj" - "neboj, já ti s nima pomůžu". :o)))

Quinn
13. 07. 2002
Dát tip
Co tady blbnete? :oD

Charliho znám, holoubku. To byl jednokulý velšteriér mého známého Pokuře a ten by se s tebou, holoubku, nesral. Ostatně: Charli Bukovskij? To je kdo, holoubku? A mohl bys mi poslat jeho podepsanou fotku když ho tak dobře znáš, že mu říkáš Charli, holoubku. To ber jako hlubší kritiku, holoubku. Zvykej si, holoubku. Takovou dávku odporné drzosti a nabubřelosti, jako z toho tvého "holoubku", to jsem tady ještě neviděl, holoubku.

kifkov
12. 07. 2002
Dát tip
Šamšulo Kwelpe...až zase půjdeš hloubš opravdu to skus s tim myšlenim není to naškodu, věř mi...a nebo si otevři toho svýho "Charliho" (správně Charlieho) "Bukovskije" (správně Bukowky) sic!!!! a zkus se podívat kolik napsal skečů (ehe), žádný děkuji...a co to prosím znamená umět psát hulvátsky...to je nějaký nový literární směr patlafousi? (No nevim já bych s tou inspirací šel spíš k páně Gilliamovi nebo Cleesemu a nebo Chapmanovi....mrkni se....budeš hluboce překvapen)

kifkov
11. 07. 2002
Dát tip
co to plácaš vo Bukowskim tu ťumpale!!!! příště se trošku zamysli než do tý klávesnice zas budeš chtít dřísknout něco chytrýho....poučtaťko

Whelp
11. 07. 2002
Dát tip
Tak chlapečku, pokud Charliho neznáš, tak si ho přečti, možná pochopíš (i když Ty těžko), že psát hulvátsky se musí umět. A Ty to zkrátka neumíš! A mimochodem, ber to jako Hlubší kritiku, to aby sis začal zvykat, holoubku.

Whelp
10. 07. 2002
Dát tip
Hele, jestli se chceš rovnat takovým autorům jako je Charles Bukovskij, tak to musíš ještě hóóóóóódně psát. Ale ne takový voloviny.

Muawijhe
10. 07. 2002
Dát tip
Ty vole to zas byla ztráta času. Takovou píčovinu jsem čet naposled u Prokletího. :o(

houmles
09. 07. 2002
Dát tip
jedno male psi hovinko od holice putuje do Holice.. Meine liebe, das ist die beste baste.

kifkov
09. 07. 2002
Dát tip
ty seš tady houmiči...zrovna sme si řikali v pátek se Rajchičem. Cibičem, Bukyčem a Bohyčem že je škoda žes taky nedorazil an Zahradky...vole.

papyr
29. 06. 2002
Dát tip
Ale co furt vsetci mate? To dielo je dobre, ale nesmiete ho citat triezvi! Je to tak nadherne uhodene :) Ja si s dovolenim tipnem.

Armand
28. 06. 2002
Dát tip
* :) nejhustší je stejně revizor :))

Pája
28. 06. 2002
Dát tip
fuj fuj :-)) ale je to nějaký useklý

Lucy
28. 06. 2002
Dát tip
Anonym to vystihol za mňa...

Quinn
28. 06. 2002
Dát tip
Tak to je drsnýýý :o) ale vymyslet takovou ptákovinu dá asi práci :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru