Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevšímavost

08. 03. 2000
4
0
1532
Autor
witchbaby

Nevšímavost Chvějeme se jako dvě kapky rosy na listech půlnoční orchideje A naše slaná těla píšou sladký dialog Trháme zakázané ovoce svou těžkou nevinou a zatím na druhé straně světa umírají děti, umírají lidé Tam opodál, člověče uvidíš ty oči ustrašené Kolik je jich? Kolik je jich v půlnoční orchideji? Nevím Nevíš ať nám prominou Mačkáme se dál divoce a tančíme v rytmu tanga milostné ignorance
Anonym
05. 06. 2000
Dát tip
Díky, že jsi všímavá

Saxanka
21. 05. 2000
Dát tip
Teda to koukám Tak posílám jeden TIP přímo od čarodejnice

Aldaron
11. 05. 2000
Dát tip
pro ten pocit co pálí, pro ten pocit hřeje, pro lásku ...

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
***

Miluju orchidejky a jsou věci, na který si přikazuju nemyslet. Někdy to nepomáhá...

Mamba
13. 03. 2000
Dát tip
Orgideje - květy smyslnosti a tajemnosti. ... mezi liánami... fakt píšeš dobře.

zolli
13. 03. 2000
Dát tip
orchideje maji listy ruzné podle druhu..ale rozhodne jsou kvety napadnejsí. Znam listy co jsou slabé jak pohlazení nesmělého chlapce co je prvně zamilován, ale znám i tučné listy, okoralé jak srdce obalené tukem... snad jsou jako lidé.. Kéž bychom my nekdy byli jemní jak ony květiny...

B.Ezejmenij
13. 03. 2000
Dát tip
nezavírat oči a moc se nekoukat... jen tolik kolik uneseš a to je o něco víc než kolik si myslíš že uneseš :))) ... pak ... možná ...

witchbaby
13. 03. 2000
Dát tip
Díky lidičky,teď se cítím celkem .....všímavě, což je divný slovo,ale co.....:-))

Máša
10. 03. 2000
Dát tip
Souhalasím s Merlem.

Miroslawek
10. 03. 2000
Dát tip
Souhlasím s Frištenským. Když bych měl být drsný, použiju slov poručíka Hamáčka: Lidí je na světě jako sraček.

Stepca
09. 03. 2000
Dát tip
Mě se to dost líbí.

Merle
09. 03. 2000
Dát tip
Víš, co by se stalo všímavýmu člověku? Buď by se zbláznil bolestí, nebo by na ni umřel. A věř mi, že je to jedna z nejhoších smrtí, co existuje...

skvělé

AZALIN
09. 03. 2000
Dát tip
Jo, vidím, že máme podobný myšlení, taky sem o tom napsal jedno dílko.. ale tohle se asi povedlo víc.. (to je poklona, co? ;-)))

ANGELLA
08. 03. 2000
Dát tip
Je to fajn. Orchideje mě vždy donutí, abych si je všimla, ty kvítka miluji. Víš, co je zvláštní, vůbec jsem si nevšimla jejich listy.. Promiň, příště už nepřehlídnu, kapko :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru