Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zítra ?

Výběr: Carodej
29. 06. 2002
8
0
1809
Autor
Choba


„Jsem dosti zklamaná“,
řekla obloha.

V dírách bylo bílé světlo.
Ubrečení poslové
stékali po skleněné kůži.
Čaroděj nepřišel.
Vidím mokré hlavy
pokřtěných stromů.
Vousy mají schované v mlze.

Takový divný ráno!

Tu rozstříhanou sukni
budeme muset vyhodit.
Amanda
07. 01. 2005
Dát tip
Jo skvele utrzkove myslenkove !**

Hauský
24. 07. 2002
Dát tip
Ježiš,to je krásný:-)*** a ten konec

Choba
03. 07. 2002
Dát tip
diky vsem

Choba
03. 07. 2002
Dát tip
Petula: diky za nazorne :-)) pouceni o uvozovkach Priznam se, ze me nejak moc nevzrusovalo jaky tam budou. Mas ale pravdu. takhle je to lepsi. Divny rano - je to nespisovne, protoze jsem si tohle jakoby pro sebe v duchu rekl. Mluvim nespisovne. I sam k sobe :-) Proto by to vypadalo aspon z mojeho pohledu neprirozene, kdyby to bylo spisovny. Takove divne rano! To teda jo! A proc tak divne mluvis?

Choba
01. 07. 2002
Dát tip
to abych to prejmenoval na 'Mozna prijde i Carodej'

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
Moc dobre vystizena pocitovka...!*

Danny
01. 07. 2002
Dát tip

Petula
01. 07. 2002
Dát tip
Jojo, hezké, náladové a invenční... Jen snad, nejsem si jistá, zda bych raději nevolila spisovný tvar: „Takové divné ráno“... Myslím, že zde hovorová Češtna, použitá jen zde, trochu „trčí“ a ruší.

░▒▓-_-▓▒░
«*»


P.S. A používej prosím raději české uvozovky. To označení coulů [ " ] je nepěkné... Tedy takhle: „slova v uvozovkách“. Pokud Ti je Tvůj editor nedá, či pokud píšeš rovnou do Písmáka, pak snadná pomoc: ► Počáteční: [ „ ] získáš, pokud držíš klávesu [Alt] a na numerické klávesnici napíšeš číslo 0132 ► Koncové: [ “ ] získáš, pokud držíš klávesu [Alt] a na numerické klávesnici napíšeš číslo 0147 (Musí svítit Num Lock.)

ender1
01. 07. 2002
Dát tip
perfektní

Lorelei
30. 06. 2002
Dát tip
Ti...ubrečení poslové...to se mi líbí...***s tipem

zoo
30. 06. 2002
Dát tip
JO, je to takový... čistý. :-)*

Carodej
29. 06. 2002
Dát tip
Ale přišel, přišel. Je to skvělé dílko. Velmi líbí. Tip a výběr. Poetické, neotřelé, ucelené. Výborné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru