Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na okraji temno barokovej kniznicnej miestnoti.

29. 06. 2002
1
0
820
Autor
KArfalankin

Ma to vyzniet tak ako to vyznie. Je len tvoj problem ci to znenie bude ?suznenim? Iste ze nebude. Nas problem.

..naskladane v regaloch a pekne uhladne zarovnane.Az na jednu, ktora ti lezala pri nohach. Na chrbte nemala nic napisane, co je vsak len drobny detail v porovnani s tym, ze na nej sedel polopriesvitny, podla vzhladu iste tebe nazorovo nepodobny taky ony vec. Povysenecky sa na teba pozeral. Nielen tou iskrou v ociach, ale aj tym, ze kniha bola hruba nejakych 273cm. Stojis tam a co teraz. Pekne trapna situacia. Myknes ramenom a nadvihnes obocie. Niecoznamenajuce gesto, len ten supak ho nepochopil. Tak nanho radsej zakric:"No co!" On nechape a ty tiez nie. Hodis po nom daco? Pomoze mi to? Skusme. Teda najprv sa prestan rozpravat so svojimi ja a skus zmiznut z tejto situacie. Gramblavou rukou chytas prvu knihu z neviemktorej police nalavo a velmi nepravdepodobne ale zlozito naplanovane ho trafam rohom knihy do lica. Uz mu svitlo, a zacina rozpravat. Pocuvas reci, ktore som uz tolkokrat ignoroval. A hned na ne zasa aj zabudam. Rozpraval mi o tom, kolko bab uz pretiahol, preco ma na sebe tricko z minuleho tyzdna, ktore predchvilou vyslo z mody. Jeho dovod prijmas ako dobre vysvetelnie, ale odporucas mu, aby bol v tejto otazke opatrnejsi. Po vsetkych strankach povysenecky povysenec somnou prehodi este par slov o niecom a velavravne na teba zmurkne. Teda velavravne. Nic ti to nevravi, ale prikyvnes, ze ano. Coze? Zajebava mi? No nic, uz sa to neda zmenit. Cakas co sa to bude diat. Zosunie dole skladaci rebrik a kedze sa on nehybe tak leziem ja za nim. Si hore. Ked uz vedla neho sedim, nezda sa ti povysenecky. Uz ho poznas, vies co je to za chudaka. Obycajny zastupca z tych curakov, aky ti piju krv vsade kde si. Teda jasne ze skoro vsade. Preco je vsak priesvitny? To som pochopil az ked som sa pozrel dole pod svoje nohy. Obrovskymi modrymi pismenami, sice s gramatickymi chybami ale predsa tam bol vyryty nazov knihy. Ted vravel za vsetko. Aj za to stal. Ziskal som novu skusenost, skusenosti su aj informaciami. A tych mame teraz pokrk. Len ked si mi to povedal, zacal som mysliet na daco ine a uz si neexistoval.
Vole
01. 08. 2002
Dát tip
pojebme vsetkych filozofov do oka a dajme tyip maestrovi karfalankinowi-----! ******/pozn.prekladatela: ty piiico!/

Amanda
01. 07. 2002
Dát tip
Zvlastni... cetla jsem to asi 3x a stale nemam pocit ze jsem uplne pronikla... ale ten zaver je uzasnej! :-))

KArfalankin
01. 07. 2002
Dát tip
sam neviem preco som to tak napisal, uz som zabudol:) daco ma draplo a potom skoncilo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru