Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukradla si mi vsetko okrem

30. 06. 2002
1
0
758
Autor
KArfalankin

uz len vyber kategorie je zabava...

Preco mal Peter vlastne na hlave hacik? Nebolo to koly jeho rozpravkovej minulosti, ani pre extravaganciu jeho rasy. Niekto mu ho tam namontoval. Preco?
Zacalo sa to v nocnych hodinach jesenneho utorka. Peter, ako kazde dalsie dieta v jeho veku o takomto case bol zavrety v svojej temnej izbe, okna mal zatarasene kartonami ( nepytaj sa ma preco, vedci sami este neprisli na tento vystrelok ich rasy. predpoklada sa vsak, ze to ma spojitist s kulturnou revoluciou na ich planete pocas velkej pomarancovej slavnosti, kedy najmocnejsi zastupcovia ludu zacali zo svojho tela vylucovat podivne zvazky organicko-bimetalickych ciastociek, ktorych povodna funkcia je pre nas tak isto zahadou, avsak sucastne vyuzitie tejto vzacnej suroviny zakrylo vsetok zaujem o ziskanie poctivych informacii o ich povode) a rodicia sa hadali v prilahlej miestnosti zhotovenej z urciteho oplotenia, zjednodusene klietke. Peter sa rano zobudil a na jeho velke prekvapenie boli dvierka na klietke pootvorene a nik v nej nebol. Po par preplakanych noci sa Peter vzchopil a rozhodol sa podniknut zachrannu vypravu za rodicmi. Ked ich nakoniec nasiel, rodicov to pekne vyviedlo z kludu a podnikli opatrenia aby sa daco podobne uz nestalo. Vzajomne sa presvedcili, ze Peter je naozaj ich syn (nebol) a rodina bola opat pohromade. Petrovi primontovali na hlavu hacik a zavesili ho na hupacku v klietke. Odvtedy je Peter s hacikom stastny, veselo sa pohupuje v klietke a rodicom tiez praskli nervy a zacali sa konecne usmievat.
Vole
01. 08. 2002
Dát tip
?????chces snad povedat ze...nemas slovensku klavesnicu????*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru