Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nekonečno

08. 03. 2000
3
0
707
Autor
Loca

Nekonečno Ať už konečně skončí to nekonečno plynoucí jako čas v kaskádách neviditelných hranic. Už ne tak jako dřív, ne jako tehdy – už za nic. Ne jako kdysi: pomalu a potmě a pomalu. Jako květ řeckých broskví za světla rozpadá se v třásně na šatech bohyně Olympu a na slova okradené básně, co ztratila svou pointu. Rozpadá se nekonečno na tisíc malých konců: konec dne, konec noci, konec sil, konec moci, konec války a prasklých zvonců, konec života – začátek smrti. A uprostřed věčnost – nekonečná milenka věčného nekonečna…
duff
20. 12. 2001
Dát tip
Milá Dominiko až doopravdy spatříš nekonečno mráz ti projede páteří a slzy se ti vlijou do očí.Až doopravdy spatříš nekonečno budeš si přát ať už nikdy neskončí.

Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Super!!!!! Tip za věčnost

sousoší
14. 03. 2000
Dát tip
Nekonečno ta nepředstavitelná spirála večnost to nekonečno před náma večnost přítelkyně smrti! to nepředstavitelnost lidi drtí.

Stepca
09. 03. 2000
Dát tip
nekonečně nekonečné (pěkně se to čte):-)

Merle
09. 03. 2000
Dát tip
Moc se mi to líbí... (ikdyž já bych to viděl v jiný formě) tak moc, až je to na tip.

neskončí

Kyslik
09. 03. 2000
Dát tip
...nekonecno nemoze plynut ako cas... ...nekonecno sa neda rozdelit na 1000 koncov... ale snaha bola.... dobreeeeeeeeeee ja som sa volakedy snazil o definiciu nekonecna...

Laďa
09. 03. 2000
Dát tip
Že by přece nekonečno mohlo končit? Vždyť to stejně záleží jen na lidech, co si vymyslí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru