Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eva Adamovi

09. 03. 2000
3
0
2182
Autor
Johana

Eva Adamovi: "Som kvôli jablku, hodená hadovi?"

 

Adam, často na teba myslím, častejšie než ty na svoje rebro

 

Chceš mi priniesť biele z neba

vraj rozpúšťadlo zimy

Lenže načo, keď čriepok ľadu

odjakživa si mi


navážeč
29. 07. 2004
Dát tip
avi

Dabi
25. 04. 2002
Dát tip
Ou! Máš můj t*

duff
20. 01. 2002
Dát tip
Adam posílá Evě květinu. za to žebro už se na boha nezlobí. ahoooj

Wopi
23. 07. 2001
Dát tip
tady jsem zůstal hodně dlouho... je to velice silné, i když to tak studí...... Bibša měla stejný nápad - i mě napadl had (teda ne že by mě napadl had - nejsme v pralese :-)), napadlo mě pokračovat za hada) nádherné... ale jdu se rychle ohřát....

Johana
28. 02. 2001
Dát tip
čudoval by si sa, koľkých štýlov som schopná

Tynic
20. 02. 2001
Dát tip
Takže čriepok ladu ? Prostě moc zahříváš :o) Řešením by byla ledová královna, ale to není Tvůj styl :o)

Kyslik
17. 07. 2000
Dát tip
...bohuzial budes... ale ja verim, ze len pri pristavani...

Johana
28. 05. 2000
Dát tip
PS, ja som na nerozoznanie od ALOHA :-) Mňa peklo tiež dosť inšpiruje, mám v ruke dlhopis a ospravedlnenie Luciferovi. Len aby vedel čítať :-) Narcisy už odkvitli, ale niekedy zase tak pekne zaveršuj :-) Martinko hurá ! ahooooooooój :-)) Janča, dík Kyslík, verím ti. Nie neletela som. Ešte nie je všetkým dňom koniec. V kútiku duše sa bojím, že budem tými mrakmi prepadávať dolu :-( :-)))

Kyslik
25. 05. 2000
Dát tip
beriem hodenu rukavicu.... ake je podla mna nebo? je krasne belase, aj ked mracna vztahuju sa na nas, za nimi je to krasne belaso... neveris? nasadni do lietadla a .... uvidis,ze neklamem :-)

Anonym
19. 05. 2000
Dát tip
:-)))))))) martinko

ALOHA
09. 05. 2000
Dát tip
DÁMY, NIČ V ZLOM :-)Prečo Boh stvoril ženu tak, že Adamovi zobral jedno rebro? ??? Aby demonštroval, že z krádeže nevzíde nič dobré ;-)

Doggy_Bag
09. 05. 2000
Dát tip
ALOHA, TleskyTlesky, to bolo naozaj dobré! TIP

PS
09. 05. 2000
Dát tip
:o))) Chichichi, tak to by fakt byl TIPek pro Alohu, ale to tady udělat nejde. :o) Škoda. Zolli a přece nemůžu zapřít své pohlaví! :o)) A proč bych neměl hryzat do jabka, když mi jej podal člověk, ve kterého mám důvěru? :o) Johano, peklo mi líčit nemusíš, stačí ráno otevřít oči. .o) (Přeháním, ale názor, že peklem je sám život, je občas dost podnětný... :o(( ) A představa nebe? Hm... Víš... Ani nevím. Ale docela teď zírám, jak mi to v březnu veršovalo!!! :o) Dokonce se mi to i líbí. :o) (tak a dost narcismu :o) Teď už bych to nevyplodil...

Johana
07. 05. 2000
Dát tip
blbý_romantik, ďakujem ti lebo naozaj bola táto báseň o tom, že sa mi Adam po zahriatí stratí Kyslík, raz uvidíš pekné Evine oči pre teba otvorené, ale bude to iná Eva, než tá, ktorá ťa dosiaľ trápila :-) dík PS: akú máš predstavu o nebi ? to by ma vážne zaujímalo, lebo ja by som si konečne rada nejakú vytvorila :-) Na oplátku ti poviem, aké to je v pekle. Ani si nemusím vymýšľať :-) Bibša, zaujalo ma to. Radšej čuším, nezastanem sa ani Evy ani Adama, zmlátime hada :-) :-))) Doggy, možno máš život pod psa a to ťa ospravedlňuje. Tú krčmu nepoznám, žebro v prdeli nemám :-)

zolli
05. 05. 2000
Dát tip
PS: jsi odporny chlap! Nemusels do toho jabka hryzat, mels zaujmout spravny postoj a bylo to! Klasika! Zase jako tenkrat, jeden to svadi na druheho....

Doggy_Bag
05. 05. 2000
Dát tip
Žebro v prdeli, a ženskou na krku, hadi se tu plazej, jablko místo řízku, tak tohle je ráj?? To máte tedy zkreslený představy. Pravý ráj je "U černého vola" na Loretě

Bibša
15. 03. 2000
Dát tip
PS: jo!

Copa on jí nemiloval??

PS
11. 03. 2000
Dát tip
Adam Evě: Já snad chtěl jablko? Tys mi jej dala. A že Ti ledem jsem... Chyba se stala. Já od Něj Lásku chtěl a dal mi Tebe a tys mi zhroutila představu Nebe...

PS
11. 03. 2000
Dát tip
Bylo to ode mě sice hnusné, ale uznejte, že pravdivé. :o)

Bibša
10. 03. 2000
Dát tip
Ouha, Rozmluvy v Ráji? Had Evě: Jsem kvůli Tobě navždy zavržený jablko nikdo nevezme bojí se ponížení strom nikdo neobejme umírá ... A ty toužíš čím dál víc mnohem víc a ... víc ...

Lyryk
09. 03. 2000
Dát tip
:-) biele z neba..

Hackman
09. 03. 2000
Dát tip
mimoriadne povedene

zolli
09. 03. 2000
Dát tip
krystaly v dlaních povážlivě zebou až mezižebří uhrančivý Ká omotal Evu pohledem? podvodem? Treba Adam jen taky spi... nebo hleda tu belobu, aby se zavdecil... ;o)

Merle
09. 03. 2000
Dát tip
Dost dobrý...

zahřej

Kyslik
09. 03. 2000
Dát tip
Adam Eve: Som kvoli Tvojej neuhasinajucej ziadostivosti vyhodeny z raja!? Chces ma dat varit a piect v sieni pekla, vraj certa a ja len Tebe hladim... Lenze na co, ked Ty aj tak, len sebe do oci pozeras...

Laďa
09. 03. 2000
Dát tip
Ona ho nemilovala?

AZALIN
09. 03. 2000
Dát tip
Hezkyyyyyy :-) Moc.... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru