Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Leták

03. 07. 2002
5
0
1695
Autor
Pišinka

Věnováno Nui,prostě proto...Však ty víš prevíte :)

Vážená slečno,
dovolujeme si vás upozornit na zvýhodněnou nabýdku (ó ano,jistě i pobýdku) našich víííírobků.
Chceteli si zlepšit zdraví uposlechněte rady lékaře Dr Profouklého (ó ano jistě je to TEN slavný a v reklamách se neangažující lékař).A co říká Dr Profouklý?
"Jen a jen tento váš (ó ano myslí NÁŠ) skvělý výrobek je tak skvělý,že ho užívá celá má rodina.Má žena Marta si nemůže vynachválit ten aerodynamický tvar.Můj syn Igor má zato,že se po použití vašeho (ó ano Dr Profouklý má na mysli NÁŠ výrobek) výrobku cítí mnohem lépe než když používal jiné méně kvalitní výrobky jiných značek.Váš (ó ano.....) výrobek vrátil do života mou starou matku Emu ,společně s její sestrou Lídou.Váš (.....) přístroj vrátil obě tyto dobré ženy do života naráz!Tento skvělý výrobek,ale dokáže navracet do života celá družstva fotbalistů,hokejistů,hráčů ping-pongu,šachistů,bejzbolistů,akrobatů..........a jiných sportovců a to naráz!!!
Já sám věnuji použití vašeho (ó..) výrobku denně dobrou čtvrthodinku a někdy i déle.Tento skvělý výrobek používám nejen se svou rodinou,ale i v práci nebo když se sejdu s přáteli.když ho vidí a zkusí mí přátelé nebo obchodní (pochopitelně členové lékařské komory) partneři chtějí ho také!!! "
Ptáte se drahá slečno proč právě vy byste měla potřebovat tento skvělý výrobek?Cožpak nechcete udělat nic pro své zdraví?Pro svou fyzičku?Pro své přátele a rodinu?
Vyzkoušejte náš výrobek a nebude-li vám vyhovovat můžete jej bez rizika vrátit.
Děkujeme za čas sztrávený
s tímto nikoli reklamním,ale
informačním letáčkem

firma JEDEM a syn,
výrobce značkových vibrátorů



Vole
30. 10. 2002
Dát tip
oo, aano! :))))) dokonale fakt****

Pišinka
21. 10. 2002
Dát tip
Och,jsem v rozpacích.......Díky (jen nevim,jestli je ten tip na diskusi nebo na mé duchaplné dílo :)))

Nevyn
19. 10. 2002
Dát tip
Jo to dílko je dobrý ale jak už tady Amanda pronesla ta diskuse je skvělá *tip

Pišinka
27. 09. 2002
Dát tip
MILUJU TĚ

Leata
07. 09. 2002
Dát tip
:o))) prdlouši...

Pišinka
09. 07. 2002
Dát tip
ta diskuze je na tom to nejlepší!!!!!!!!

Amanda
05. 07. 2002
Dát tip
Dilko je spravne strelenecky ale ta diskuze pod nim je dokonla! :-))

Nuitík
04. 07. 2002
Dát tip
my máme tři kolečka...já mám tříkolku, teprve se učím řídit a Pišinka..no, ona Ti to řekne raději sama, aby mě pak nezbyla, že to vyzváním...crrrrrcrrrrr....volané číslo neexistuje....

Nuitík
04. 07. 2002
Dát tip
oooooo, omlouvám se Krelovi, omylem jsem ho též zamodřila...pozdě, no...

Pišinka
04. 07. 2002
Dát tip
Já mám víc hnedle o kolečka čtyři,ale to je jenom tím,že máme s Nui tu práci.Znáš to, VŠE PRO FIRMU. No,řidičák na tříkolku nemám mě vozí Nui.Jedna nám ouplně sta.:))))))))))) Nui:Ty vole,číslo je změněný už měsíc......

Pišinka
04. 07. 2002
Dát tip
Krel: :))))))))))))))))))))

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
:o))))))) má to hloubku, má to šťávu a navíc je to pro mě....wow.... objektivně dávám tip tíííííííííííp a jak se stát sponzorem firmy JEDEM a syn? jedééééééééééééém!!! hůůůůůůůůůůů šššš hůůůůůůůůůůa děkuju :o)

Pišinka
03. 07. 2002
Dát tip
Lásko,ty vlastníš 25% kapitálu....Hůůůůůůůššššššhůůůůůůů.....jedem s medem! Ale jinak,pár akcií je ještě volnejch

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
:o))) kurňa, tož já do tej práce chodit nebuuudu, keď mám ty akcie...:o)))))))))

Pišinka
03. 07. 2002
Dát tip
Nechodit JEZDIT!!!!!!!!!! Nový reklamní slogan naší firmy Fúctě Představenstvo

Francois
03. 07. 2002
Dát tip
*

Pišinka
03. 07. 2002
Dát tip
Merci, mon ami.

Krel
03. 07. 2002
Dát tip
:-)))))

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
nechodit, nejezdit...ládovat se čokoládou, mňam....!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru