Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt si vybera...

09. 03. 2000
0
0
1466
Autor
Kyslik

...venujem kamaratke,ktorej zomrel uz druhy brat...

slzicky padaju z ociciek, ktore nechceli toho vela, pozeraju na tento svet a cez zavoj vodopadu placu. ta jemna dusa, zasa dostala ranu, to srdiecko nehy, zasa krvaca. smrt si vybera z toho najlepsieho kolaca. vysmech pravdy, vysmech zmyslu zivota, rozpada sa svet, pre ktory zila. hladi a tymi ocami hlada, to, co uz nenajde... smrt si vybera... dva ohnicky ju hriali na hrudi, zhasol jeden, citila bol a rukami chranila ten posledny. zhasol... placem a je mi luto, ze... ...smrt si vybera...
Sarken
15. 03. 2000
Dát tip
Smrt je bezcitná mrcha, ale smutná pravda je, že nám, lidem, nezbývá nic než s ní žít

Bára Braun
13. 03. 2000
Dát tip
......když je řeč o smrti...vždycky na mne dolehne tísnivá tíha...

Print
11. 03. 2000
Dát tip
...

Stepca
11. 03. 2000
Dát tip
.

Merle
10. 03. 2000
Dát tip

Laďa
10. 03. 2000
Dát tip
Proč si smrt musí vybírat? Opravdu si mi vehnal slzu do oka. Ještě mi nikdo nezemřel, ale úplně mi stačila obava o někoho a byla jsem z toho šílená. Smrt si vybírá nejen lidi, ale i dobu, kdy nejvíc zabolí.

Bibša
10. 03. 2000
Dát tip

Jákob
09. 03. 2000
Dát tip
taky pláču a je mi smutno

Kittie
09. 03. 2000
Dát tip
Slza skanula po tváři Tvá hlava na bílém polštáři Je tak plná smutku Smrt si vybírá.. vskutku.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru