Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo nevolí není chlap (nebo zajíček)

04. 07. 2002
5
0
1466
Autor
Pišinka

Tak nějak mi to při čtení všech těch novin napadlo....

 

Zajíčci,pojte k vlobám.Zvířátka volí volný les.Kdo nevolí s námi volí proti nám.Puštík na hrad.Mrož taky.Les všem.Zabijeme papoušky.Mrtvej pták,dobrej pták..................

 

 

 

 

Sedí zajíček ve své jamce sám
Co zajíčku,co je ti,že nemůžeš skákati
Chutě skoč a vyskoč
Zajíčku,zajíčku,ty jeden debile,kdybys do tej jamky nelez,tak by ses tam nešprajcnul a mohl bys chuťe poskakovat,jak by se ti chtělo.Co zajíčka ke skoku do příliš malé jamky mělo?
Že by se zajíček nepohodl se svou zaječí ženou?Kdepak paní zajíčková svého muže oddaně miluje a šla by za ním až do pekel horoucích (i do tej blbej jamky).Náš malý velký zajíček se zapasoval do jamky ze strachu.Ze strachu z neplánovaného otcovství?ale nee,pan a pani Zajíčkovi z rodičovství strach nemají a připravují se na něj od doby své pohlavní zralosti.Tak ze strachu ze své o mnoho let mladší milky Zajdy?Pan Zajíček je velice úctyhodný muž a svou mladou milku Zajdu skrývá tak dobře,že o ní někdy sám neví.Tak z čeho jiného by mohl mít pan Zajíček strach?Že by z toho tupce mevěda?Medvěda pan Zajda přechytračil už tolikrát.....
Pan Zajda se bojí své odpovědnosti.Koho má pan Zajda volit?Čí volební lístek vhodí do lesní volební budky?Celý les se hemží volebnímy letáky.Strana doktora profesora Puštíka (říká si sice Sova,ale to je stará historie...) vylepila dokonce bilbord vkusně sestavený z šišek (šišky z dovozu-věnované neznámým sponzorem,jenž si nepřál být zveřejněn,říká se,že nějaký krtek).Bilbord je velice pěkný a stranu podpořila i skupina zpívajících veverek A-Hop.Ale přece jenom strana profesora doktora Puštíka i doktor Puštík sám mají své mouchy.Strana Mrož kompany by byla skvělá,ale kde je Mrož?Opustil své věrné a uchýlil se do svého venkovského sídla v konkurenčním lese a to je zrada!A jeho nástupce?Nemrcouch neurčité barvy srsti i pohlaví.A nemrcouchy,byť mají ve straně nekrásnější lasičku z okolí,Zajíček prostě volit nemůže!
Snad možná v úvahu přichází Parta kosů (někdy má Zajíček pocit,že jsou to supy,ale není si úplně jist....),která volá po kolektivizaci lesa a to vůbec nezní špatně.Jejich hesla "Les zvířatům,Pryč s ústrky a všichni rovným dílem" zní Zajíčkovi více než libě,ale přece jenom,jestli to nejsou kosi,ale supi..... A koalice "Vlk v rouše beránčím" složená z ovcí a vlků je dosti podezřelá a Zajíčkovu důvěru ztratila ve chvíli,kdy vlci sežrali své další koaliční partnery,papoušky,a ovce tomu z veselým ůšklebkem přihlížely.......
A tak pan Zajíček sedí ve své jamce sedí sám
a už na to přišel,počká,až bude po volbách
a pak se nechá vydolovat na náklady státu................


Pišinka
03. 10. 2002
Dát tip
Ty se máš,já tyhle pocity měla až hluboce po volbách :) A jinak MOC děkuji.Počkej si na další volby......... Díky Terko.To víš sarkasmu a ironie není nikdy dost. Pá pá :))))))))))))))

Leata
03. 10. 2002
Dát tip
Bať bať, pravdu díš :o)))

Leata
07. 09. 2002
Dát tip
tlesk tlesk! Piš. a dokonce jako drsná satirička :o) (popravdě...mi to trochu chýbalo ;o)) )

Nuitík
21. 07. 2002
Dát tip
s křidýlkama :o)) allways

Pišinka
09. 07. 2002
Dát tip
Hele,a co taková kráva....? A vůbec i volové potřebují zastoupení v parlamentu.No,nééé? Danny: :))))))))))) Katerina: :))))))))) Nuitík:Seš ďáblík..... :)

Kalim
07. 07. 2002
Dát tip
Bulvena: Škoda to je, ale hlavně si My, voličové, musíme dát pozor, aby jsme nezvolili nějakýho toho vola. Vono by se to taky mělo zakázat, když je to proti přírodě. Ještě jednou zvolit vola, kdo to kdy slyšel? Je škoda, že se dobrý lidi nechávají zvolit, co pak s takovejma volama? Opravdu, co byste chtěli volovi vzít, když už tam nic nemá? Jó, kdyby to byl žralok, ten by se už dvakrát zvolit moh' ..........................

Pišinka
05. 07. 2002
Dát tip
No,Orwell to měl o moc těžší.Neměl takovej bezva lesejk...:)))) A Kalim,příští volby jdem do toho založíme koalici Zajíček a hovniválové a máme to v kapse.

Katerina
05. 07. 2002
Dát tip
Ja se odeberu do buddhistickeho klastera nebo na Mars :-)))

Nuitík
05. 07. 2002
Dát tip
zajíček v své jamce kadíííííí sááám....ehm....:o))))))) doost dobré...:o)))) Pišingříku, líbí se mi Tvůj smysl pro orien...humor tedy....t

Danny
05. 07. 2002
Dát tip
************

Bulvena
05. 07. 2002
Dát tip
Dobrý, oroginální, škoda jen že chodí volit i voli. Tip*

Kalim
04. 07. 2002
Dát tip
Zajíček je pěna, tady pěnhna, uh! pěkná svině, každej správnej zajíc přece volí hrdobce, teda hovnivály. No, jo, já vím, zy byly z voleb diskvalifikováni, že nedovalili své přízpěvky včas. hmmm. Žij, zajíčku, žij, a založ si svou vlastní politickou stranu, uskupení, nebo hnutí. Zajíček - heil!!!! Heil!!! Heil! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru