Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prď nahlas

09. 07. 2002
2
0
1776
Autor
Škvarýš

Osoby:

Soběslav Nahlasný (SN), předseda strany Prď nahlas

Alois Tichouš (AT) , předseda strany Prď potichu

moderátor (M)

 

(debatní místnost v TV Stara, u stolu sedí oba předsedové a moderátor)

 

M: Tak co, pane předsedo, jak jste se na dnešek vykakal? Hustý, řídký?

SN: Personální otázky nechme na později. Rád bych dnes divákům zdůvodnil základy programu naší strany, Prď nahlas. Tichý prd bývá častěji smrdutý. Také jde o  prd částečně anonymní - není poznat kdo si prdnul...

AT: Tyto vaše demagogie, pane předsedo, mi začínají lézt krkem. Kde máte přesná čísla? Dle statistiky Sofres Fucktum hlasitost prdu na jeho smrdutosti v podstatě nezávisí. A anonymita - jde v podstatě o ochranu osobních dat, v dnešní společnosti tak žádanou. Prd hlasitý ruší lidi v okolí. Jste třeba zabraní do meditace a náhle uslyšíte onen nepříjemný zvuk...

SN:...Který je samozřejmě již minulostí. Naše rektální megafony, které v rámci volební kampaně rozdáváme voličům, jej dokáží transformovat a bilineárně filtrovat ve zvuk libozvučný...

AT:...což je samozřejmě pouze předstupeň našeho rektálního tlumiče, který zvuk eliminuje a zaručuje tak ochranu osobních...

M: Bohužel, pánové, náš čas vyprděl..éé..vypršel, nashledanou příště...

 

(ta samá místnost za nějakou dobu)

AT: Vážení přátelé, vzhledem k tomu, že volby dopadly tak jak dopadly a žádná ze stran nedosáhla potřebnou většinu v parlamentě...

SN:...představujeme vám nyní naši koalici...

Oba: Neprď vůbec!


kifkov
10. 07. 2002
Dát tip
Tři střeva si tu daly sraz... no to je fajn, že ste se sešli....a dokonce i v názoru....a jak se říká hezky od plic....že pánové. Mě osobně to vtipný příde...aspoň pár momentů určitě.

kifkov
10. 07. 2002
Dát tip
Bodejť Stando....nad věcí...ale za vozem.

Armand
10. 07. 2002
Dát tip
viz Monty :)

Wopi
09. 07. 2002
Dát tip
A ona kniha je vkusněji napsána. Ne, že bych neznal i flatulenční humor, ale dnes mi nesedl.

No... úsměv jo, ale na smích to přece jenom nejni... i když závěr dramatu je téměř aktuální politickou satirou...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru