Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Just A Man

09. 07. 2002
4
0
1552
Autor
Spitie

neni potreba ...

 

 

But if you love him, you'll forgive him
Even though he's hard to understand
And if you love him Oh, Be proud of him
'Cause after all he's just a man


Spitie
15. 07. 2002
Dát tip
ikvous: dekujuuuuuuu ;o)) samozrejme dodatecne 100% povoluju ;o)))

Spitie
15. 07. 2002
Dát tip
whelp: no vis jak.... ten preklad byl straasne narychlo ... taky mam pocit ze v cestine to vyzni tak nejak.. jinak.. divne.. moc banalne.. kazdopadne diky ;o)

Spitie
15. 07. 2002
Dát tip
gast: jasny?? :o)) ale jo.. v zajmu jeho i jejim doufam ze neni ;o)) asi by to pak pro ne bylo moc tezky ;)

Spitie
15. 07. 2002
Dát tip
sabinka: taky moc dekuju :o) tyhle kritiky vzdycky potesi ;o))

Spitie
15. 07. 2002
Dát tip
knihovnik: well...

Knihovník
13. 07. 2002
Dát tip
Here is something you can't understand "How I could just kill a man" ......

Spitie
09. 07. 2002
Dát tip
ale jestli ho milujes odpustis mu prestoze je tak tezke mu porozumet... a jestli ho milujes, bud na nej hrda nakonec.. je to jen clovek .... hodne volne.. ;o)) vis jak... 'maj english not gut' ;o))

Gastarbajtr
09. 07. 2002
Dát tip
je to jen člověk........jako by ona byla něco víc :-)))))))))))))))

Spitie
09. 07. 2002
Dát tip
2Stanislav_Vasina: to vypadam na prvni pohled (pocet) tak nesympaticky?? ;o))) ale jinak dekuju za kompliment ;o)) ze mam vysoce prijemnej pristup mi uz dlouho nikdo nerekl :oD

Spitie
09. 07. 2002
Dát tip
gast: a neni? :oD kazdopadne nevim.. je to jen citat.. abych pravdu rekla netusim kdo je autor, ale kdybych ho (ok..ji) potkala.. pak bych ti rekla jestli je neco vic :oP ;o)

Ikvous
09. 07. 2002
Dát tip
Tak ta AJ se mi nelíbila, ale to bude tím, že sem jí nerozuměl. Český překlad byl super a tak dovol, aby ti dal TIP a zařadil tě do CLUBu : )

Whelp
09. 07. 2002
Dát tip
Pěkný, anglická verze lepší než překlad. :o)

Sabinka
09. 07. 2002
Dát tip
****t*** moc pěkný

Gastarbajtr
09. 07. 2002
Dát tip
to je jasný...není....:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru