Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Věčné moudro pana Wericha

09. 07. 2002
3
0
3350
Autor
Willi

Není snad na světě většího mudrce než byl bajkář Ezop a pan Werich. Tak jako není většího lidového vypravěče jako je dnes pan Donutil, byl pan Menšík a pan Werich.

                        Blbec nepochopí, že je blbcem skutečně.

 

                        Pravdu o tom, že je blbec, blbci říkáš

 

                                             zbytečně! 


Čolito
16. 08. 2002
Dát tip
Pan Werich byl borec!!!:-))

Wopi, ne, neopisoval. On mě školí už dost dlouho a tak se nažím učit.

kifkov
12. 07. 2002
Dát tip
snif snif....to je hešký...to ši napšal moč pěkně...snif...

kifkov
12. 07. 2002
Dát tip
ostatně teď mě napadla i básnička: Horníčku, Horníčku usmažím tě v těstíčku promiň mi tu básničku na hrob ti dám kytičku.

kifkov
11. 07. 2002
Dát tip
Hail!!!! Máme to tady má prorocká slova se naplnila Jarouš Horníčků nám do pár dní zaklepe bačkorem a vy panstvo si budete moct vodškrtnout v deníčku dalšího "moudrýho klauna"....a mezi náma....tyhle housle už nikdo dobře neutají!!!!

drahý kifkove, s ulehčím musím konstatovat, že jsi nezklamal. Znám tvoje problémy a tedy i to, proč jsi ve svém životě na straně zla. Já, stejně jako spousta zde přítomných, jsme na straně opačné. Máme totiž rádi život plný radosti a krásy. Víš, ona jde totiž energie i z tvých slov a ty tady přede mnou ležíš jako na talíři a jsi v podstatě bezbranný. Snažíš se ve svých slovech demonstrovat sílu, chtěl bys být silný, ale vím, že ve svém nitru jsi slaboch a jsi sám. Když jsi úplně sám se svým svědomím (a vím, že ho máš), tak se bojíš. Bojíš se, co přijde zítra, za týden, za měsíc. Měl by sis uvědomit, že síla člověka je někde jinde, než si myslíš a hledáš. Ale já ti věřím, že na sobě zapracuješ a jednou to zvládneš. Jinak tě můžu ujistit, že neexistuje nic, čím bys ty nebo tobě podobní mohl zneklidnit mojí mysl a nitro a poslat je do říše emocí. Na to jsi příliš slabý a pevně věřím, že stejný postoj k tobě tady zaujmou i ostatní. Lidem je přece třeba pomáhat. Whelp, ne lítost ne, ta je k ničemu. Můžeme s ním soucítit :-)) Willi, prosím nenech se ovládat emocemi. Ber to jako fakt a postav si to do takové roviny, kdy budeš ráda, že takoví lidé jsou - jsou to skvělí učitelé :-)))

Wopi
11. 07. 2002
Dát tip
mario d.f. - moc hezky napsáno!

wopi, dík - to napsal život :-)))

Wopi
11. 07. 2002
Dát tip
a Tys to od něj opisoval, jo? :)))

Ikvous
11. 07. 2002
Dát tip
mario: Překrásně napsané. Nemám slov a je mi do breku. A tak "Slunce v duši" : )

kifkov
10. 07. 2002
Dát tip
Wilík se nám zhlédl v nekrofílii no tak to já sem zase přidám tzrošičku koprolálie....pěkná sračka....ale řikat mi že sem blbec opravdu nemuisíš....ztrácel bys čas.

kifkov
10. 07. 2002
Dát tip
Ostatně ten Werichův "kousek" bych v sobě mít nechtěl, natrženej konečník není nic hezkýho.

willi, t, protože wericha není nikdy dost :-) kifkov, začni přemejšlet, ta "pěkná sračka" je o tobě.

Armand
10. 07. 2002
Dát tip

Ikvous
10. 07. 2002
Dát tip
kifkov: No, nic proti, je to věc názoru, ale pro většinu je to klasika. mario_di_fiore: Souhlas

Willi
10. 07. 2002
Dát tip
Tak předně kifkove na takové jako jsi ty jsem si tu už zvykla a, že jsi blbec to ti teda říkám a pěkně z očka do očka, páč jak řekl mario_di_fiore Wericha nebylo, není a nebude nikdy dost. Pakliže považuješ za sračku ty zde vzniklé veršíky tak to je jiná, ale je nutné brát je jako takové veršované přátelské plkání!

Whelp
10. 07. 2002
Dát tip
To Kifkov: Hele, máš ty vůbec úctu k mrtvým? A slavným? Asi ne, takže jsi jasnej. Je mi Tě líto.:o((

Muawijhe
10. 07. 2002
Dát tip
Hele Kifkove, asi se na Tebe mrknu. A nebude se Ti to líbit. :o))

Willi
10. 07. 2002
Dát tip
Všem svým věrným ctitelům a ochráncům patří mé vřelé díky! "o))

Carodej
09. 07. 2002
Dát tip
tak tak.Víš co, nezarovnávej to na střed:)

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
To Willi: Pravdu děl, krásně pěl, a když umřel, národ úpěl. :o)) To Carodej: Hele, Ty jseš levičák?? Nebo dokonce pravičák?? :o)))

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Mui: Kam by asik ten náš národ spěl kdyby zase nějakého toho pana Wericha měl!

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
A nestačil by vám Muawijhe? V něm přece nějaká ta síla žije. (nebo možná něco jiného hnije)

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Mui: Až ti síla dohnije bude to zas a znova většný pan Werich kdo Tě i pak přežije!

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
Jenže jemu a ne mně na hrudi tuny tíží, jemu už uhnili a mně se pouze klíží. Očka. :o)))

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Milý Mui i Tvůj konec den za dnem pomalu a jistě se blíží Páč Smrtka s kosou se tu šourá a plíží!

Whelp
09. 07. 2002
Dát tip
Právě v USA dotočili filk Resident Evil. Tak si dej Mui bacha, aby se za Tebou nepřišel Werich podívat. :o))

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
Jo jo, pokud mně navštíví ta Whelpova, strašně rád s ní v jedno lože ulehnu a ráno až se bude svěže sprchovat, kosu jí nabrousím a postel ustelu. :o) Whelp: Já se Werdy nebojím, o návštěvu ale fakt stojím.

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Myslíš smrtku mladici s kousou, podvazky a s tradicí? To tu jenom Whelpík trochu snil a pak v snění náhle přibrzdil!

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
A co ho k tomu vedlo, zmatkáře, zaačal snad snít o cerách statkáře? Nebo jeho sny teď jiná obývá, přez tu vzdálenost ho v nich objímá?

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Objímá ho moje dlaň noc co noc se modlím zaň!

Whelp
09. 07. 2002
Dát tip
Proč mluví se tu o mně beze mně? To se mi nelíbí! Takže se k vám připojím, ať se vám to líbí či nelíbí. :o))

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Milý pane Whelpíku máme vaše verše v malíku! Pějem tady na vás ódy, že jste náš a ne z ODY!

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
Jak tak sleduji ten hovor a kapku do něj přispívám, tyhle verše to je koncert, za ně snad tiúíka dám. :o))

Wopi
09. 07. 2002
Dát tip
co to je "většné"?? to slovo neznam :-/

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Vznike tady asi sága zhudební ji Mńága a nebo taky Žďorb vykope nám hrob!

Whelp
09. 07. 2002
Dát tip
Mluvíme a mluvíme, o čem to fakt nevíme. Vy ano? Tak to jsem tu zas já jedinej ten ťulpas. Ach jo.

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Wopi ty šibale, trochu malá větší pravopisná chyba!

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
Ahojky nový člene, zabásni nám také, pak povíme Ti zborem, jak se pije saké a co znamená většné. :o))

Willi
09. 07. 2002
Dát tip
Bacha na něj Wopido je přítelem jednoho prokletého!

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
Jóó??? To je dobže. :o)))

Wopi
09. 07. 2002
Dát tip
:-P

Muawijhe
09. 07. 2002
Dát tip
Tos nám toho milej Wopi žbleptnul. :o) Nemohl bys alespoň naznačit, umím číst Brejlovo písmo, tak zkus to nějak zaonačit. :o))

Ikvous
09. 07. 2002
Dát tip
Já bych to zkrátil jednoduše. Prostě na světě už nikdo není, jako byl mistr Werich, i když je to relativní pojem, protože každý z nás má jeho kousek v nás. Za Wericha TIP Za zbytek CLUB : )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru