Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pseudointelektuál

10. 07. 2002
2
0
3245
Autor
Willi

                              Jak ho popsat?

                              Marně hledám

                              vhodná slova.

                              Snad chtěl by

                              ve všem chyby

                              hledat a myslí

                              že chytřejší je

                              než-li moudrá

                              lesní sova.

 

                              Nosí někdy brýlky

                              temeno mu kreje

                              dlouhý vlas

                              a z jeho rádoby

                              chytré vyřídílky

                               vylétá jen samej

                               hloupej žvást. 


Čolito
16. 08. 2002
Dát tip
:-)

Willi
27. 07. 2002
Dát tip
Milej Vašinko z vlasama je to ouplně, ale ouplně jedno!

Willi
19. 07. 2002
Dát tip
Tož milý přátelé: Ludvoději například já sama jsem někdy taková, ale kdo z nás není, že ano. Ale tohle je směřováno na jednoho konkrétního človíčka. Bulvenko já jichg znám taktéž spoustu a jsou to bohužel ve velké míře lidé kteří umí kritizovat jen ty druhé a o sobě si myslí, že jsou bez chyby. Vašinko někteří nakrátko jiní nadlouho co na tom záleží! Zazzi tak tohle jsem troškun nepochopila. Asik to bude tím, že jsem jenom hloupá ženská!

willi, nejsi hloupá ženská. zazz měl na mysli, že kdyby měl zas dobrou pomůcku, opustil by i leckterou radost života :-))

Muawijhe
15. 07. 2002
Dát tip
No jo, no jo, Vašnosto.:o)) Bulvena: Já také, spóóustu. :o))

Bulvena
12. 07. 2002
Dát tip
Ach, co jich jen znám!

... a žijí mezi a naštěstí už si nemají skoro kde hrát.. :-) stanislave, jojo zakrátko nakrátko :-)

Radost
11. 07. 2002
Dát tip
sedí to na leckteré mé známé... a vidím v tom i sebe (když se zrovna nedmu pýchou a jsem schopen reflexe... jojo, nejni to péřičko...)

Ludvoděj
11. 07. 2002
Dát tip
radost má recht:)...každej ze sebe děláme něco lepšího:) kritizovat umí kde kdo ale obrátit to proti sobě!:) tip pro radost ( někdy sem horší než se píše nahoře...:)) )

Muawijhe
11. 07. 2002
Dát tip
Nesuďte, abyste nebyli souzeni! :o)

Whelp
10. 07. 2002
Dát tip
Jako bych ho viděl.:o))

Muawijhe
10. 07. 2002
Dát tip
Já muset se připojit a souhlasit. Já s ním pouze zprávu psal, bože, co ten blbostí nakecal.:o))

Armand
10. 07. 2002
Dát tip
:)

Ikvous
10. 07. 2002
Dát tip
A nechtěl by mi mimochodem někdo konečně říct o koho jde?

Muawijhe
10. 07. 2002
Dát tip
Kdo se ptá, moc se dozví:o))

Ikvous
10. 07. 2002
Dát tip
Muawijhe: Díky moc : ) Myslíte ten rod střední, čili neurčitý na P?

Muawijhe
10. 07. 2002
Dát tip
Víš, já bych nerad, aby se urazil. I když, horší už to bejt nemůže.:o)))

Zazz
10. 07. 2002
Dát tip
Mít ideálního přítele, nešukal bych

Astalavista
10. 07. 2002
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru