Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výsledky loňské prázdninové soutěže

15. 07. 2002
1
0
1168
Autor
FABIÁN

Vracíme na písmácké stránky soutěž z loňska, výsledky ještě nebyly dosud zveřejněny, tak to konečně napravujeme. Fabián + máma

VÁŽENÍ PŘÁTELÉ,

JMENUJI SE FABIÁN A JE MI 7 (teď už je mi 8) LET.

MÁM RÁD SOUTĚŽE, A TAK JSEM PRO VÁS

JEDNU VYMYSLEL:

KDO ZAJÍMAVĚ ODPOVÍ NA MOJE OTÁZKY,

BUDE ZAŘAZEN DO SLOSOVÁNÍ.

3 VÝHERCI ODE MĚ DOSTANOU OBRÁZEK

VESMÍRU, KTERÝ SÁM NAMALUJI.

PIŠTE, ODPOVÍDEJTE,

LOSOVAT SE BUDE PO PRÁZDNINÁCH!!! (už je vylosováno!!!)

 

1) CO SI MYSLÍTE O OSÍDLOVÁNÍ MARSU?

 

2) JAKÁ JE SOUVISLOST MEZI VIKINGEM

A MARSEM?

 

3) JAK VŮBEC MARS VZNIKNUL?


1. Na to je moc malý. 2. Žádná, v té době se ještě nevyráběli. 3. Tak to se vezme čokoláda, karamel, cukr, barvivo, a buhví co ještě, vytvaruje se z toho tyčinka a pak už jen zabalit a může se rozvážet. :-)

Seregil
28. 09. 2002
Dát tip
1. Buď to možné bylo (ale to už je hodně dávno) nebo to možné bude (ale až hodně za dlouho) 2. Oba jsou rudí 3. Myslím, že při velkém třesku - jako ostatní Ale jsem se zpotil... :-)))

malar
23. 09. 2002
Dát tip
1. Myslím, že je to v pořádku a až tam budou mít i stánky s Hot.dogy, tak se tam zajedu podívat. 2. Oba mají dlouhé vousy a chlupatou hruď. 3. Třením.

m11
23. 09. 2002
Dát tip
:-) t. ps: žádnej mars NENÍ!!!!

Aki
28. 08. 2002
Dát tip
hele a nejsou to vobě ňáký čokoládový mlsance náhodou? :o)

Fantomáš
17. 07. 2002
Dát tip
Можно, конечно

Kastel
16. 07. 2002
Dát tip
Viking byla sonda která se cestou k Marsu (nebo na něm) - dle mého názoru úmyslně ztratila. Měj se pěkně, abiáne :o)

FABIÁN
15. 07. 2002
Dát tip
Teď sem umístíme zpět všechny předchozí odpovědi a následné vylosování: Chvíli strpení.

FABIÁN
15. 07. 2002
Dát tip
Kritika - názory čtenářů: 10.06.2001 Konstantinidisová to bude určitě nějakej domácí úkol, co ? 10.06.2001 Astalavista 1) Myslím, tedy jsem 2) Vilém Dobyvatel dobyl nejdříve Anglii a poté Mars 3) Postavili ho Marťani 10.06.2001 Anonym25 je to zajímavé, astalavisto, ale dvojka je jinak a domaci ukol to teda neni, Konstantinidisová 10.06.2001 Konstantinidisová v tom případě radši ......mlčím.......... :-)) 10.06.2001 Mea 1) kdo chce kam, pomozme mu tam 2) dneska maji vikingové foťáky 3) z božího slova? z ničeho? z čokolády! 11.06.2001 Anonym25 MÁŠ TO DOBŘE, MEO, ROZESMÁL SI MĚ I MÁMU A BABIČKU FABIÁN 15.06.2001 Krel 1...už sou tam ufoni 2...viking usekne ufonovi hlavu sekerou a mars je náš 3...no asi z tej..no takovej tej čokoládovej tyčinky,ne? 15.06.2001 Open 1.jak osidlovat?, to tak pred 100 lety, rekni mame at ti pred spanim misto vecernicka cte Martanskou kroniku od Raye Bradburyho nebo Alenku z planety Zeme od Kira Bulycova 2.vikingove tam byli prvni..jako vsude (staci znat jednoho nora a clovek vi..) 3.buh na zacatku delal hodne koulicek z ruznejch barev a ty co se mu nepovedly rozhazel kolem 15.06.2001 Mea to sem rád :) 16.06.2001 Yeziiinka 1) Myslím, že by o tom měl rozhodnout katastrální úřad 2) Viking je menší než Mars 3) V čokoládovnách Nestlé? 16.06.2001 Konstantinidisová Yezinko.. to je gut ! :-)))

FABIÁN
15. 07. 2002
Dát tip
Výsledky soutěže: 1. místo ..... Krel 2. místo ..... Mea 3. místo ..... Open Obrázek který jste v této soutěži vyhráli mám připravený. Chtěl bych Vám ho poslat normální poštou v obálce se známkou. Prosím výherce, aby mi napsali adresu do mé soukromé pošty.

FABIÁN
15. 07. 2002
Dát tip
Stále ještě nikdo neodpověděl správně na otázku č.2 což je jediná otázka, na kterou existuje reálná odpověď. Kdo ji zodpoví nebo kdo se dál zajímavým způsobem zúčastní (sice již jednou vylosované soutěže) ten má přesto šanci získat můj obrázek vesmíru.

FABIÁN
15. 07. 2002
Dát tip
... no trochu mu s tím pomáhám, abysme neprobendili všechny prachy (máma) + avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru