Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kristynko..Miluji Te..

20. 07. 2002
4
0
1327
Autor
Tilt

Miluji ji .. kdyz neni se mnou, styska se mi .. prave ted mi chybi .. chybi mi jeji pritomnost .. nechci se s ni uz nikdy hadat .. nechci, aby plakala .. uz nikdy nesmi plakat .. zmenim se .. Kristynko ver mi!!!


To jsme my .. ona Spitie a ja Tilt <3

Laska je krehka vec ..

Je potreba s ni zachazet jak s cukrovou vatou ..

Jak s hedvabnym kouskem latky ..

Jak s perickem ..

Jak s oblackem ..

Jak se slunecnimi paprsky ..

Jak s pohlazenim vanku ..

Laska je tak krehka vec, ze o ni musite pecovat jen laskou ..

 

Laskou, jenz je velka aspon do takove miry, jak velka je ma laska ke Kristynce .. z poloviny tak velka jako nase laska!

 


Kristyno miluji Te .. nechci o Tebe prijit!!!! Nikdy!!! Miluji Te .. Doufam, ze uz je vse jak driv .. ;ox


Carodej
24. 07. 2002
Dát tip
taky jsem byl takhle šťastný...viz mé básně...a pak nešťastný...viz mé básně... zůstaňte vy dva navždy jen u toho prvního "viz".

Tilt
24. 07. 2002
Dát tip
Carodej .. to je nam lito :,( .. kazdopadne diky :,o)

Tilt
24. 07. 2002
Dát tip
Carodej .. to je nam lito :,( .. kazdopadne diky :,o)

Tilt
22. 07. 2002
Dát tip
Natrix: Diky :,o))

miklunka
21. 07. 2002
Dát tip
T+S jste fajn :o)

Tilt
21. 07. 2002
Dát tip
Dekujeme .. :) Moc jsi nas potesila .. teda me jo a Kristynku urcite taky, ikdyz nevim jestli si to uz cetla .. ;)

Natrix
21. 07. 2002
Dát tip
Tohle je prostě nádherné... Moc vám to přeju... :o)))

Sabinka
20. 07. 2002
Dát tip
*t* jééé *t*

Tilt
20. 07. 2002
Dát tip
Dekuju moc za tip* :o)) .. Prisla dobra zprava, milostna krize zazehnana.. Dekuju vsem :o))

Spitie
20. 07. 2002
Dát tip
dekujeme moc za podporu.. honzo miluju te <3 .... jsem nehorazne stastna ze uz je to dobry zatim muzes premyslet co si das na veceri ;o)))

Spitie
20. 07. 2002
Dát tip
dekujeme moc za podporu.. honzo miluju te <3 .... jsem nehorazne stastna ze uz je to dobry zatim muzes premyslet co si das na veceri ;o)))

Tilt
20. 07. 2002
Dát tip
Spit: Lasko dekuju .. :))) vecere? Dame neco mnam .. :))) .. miluji Te

Dabi
20. 07. 2002
Dát tip
:o)) Držím vám palečky...ňuchníci:o)))

miklunka
20. 07. 2002
Dát tip
páááni to je krásný...:o) a že děkuju za takový lidi...:o)

Tilt
20. 07. 2002
Dát tip
Dabi: Dekujeme .. ňuchníci .. te je super .. :)) Mikluna: dekuji za pochvalu .. ale musis podekovat i me nejdrazsi, protoze bez ni by to neslo .. teprve s ni jsem poznal, co je to laska .. ¨my taky dekujeme .. ;))

Spitie
20. 07. 2002
Dát tip
Dabi, Miklunka: dekujeme ;o)

Quinn
20. 07. 2002
Dát tip
Je to moc nežné dílko a vy dva musíte být moc šťastní :o) je vám přáno :o)

Tilt
20. 07. 2002
Dát tip
Dekuju Quinn .. ;)) a dekujem .. jsme moc moc moc stastni .. ;)) prejeme to vsem ;))) vsem dekujeme a prejeme krasny vikend a cely tyden .. a cely zbytek zivota .. zbytek zivota plny lasky a spokojenosti .. ;)

Spitie
20. 07. 2002
Dát tip
quinn: dekujem.. jsme ;o)) i kdyz se navzajem polivame mineralkou a skaceme obleceni do olomouckych kasen :oDDD (ja ho proste miluju!!!!)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru