Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na okrajo chodníku stojí pes

23. 07. 2002
1
0
595
Autor
Ishamel

Na okraji chodníkzu stojí pes. Není příliž veliký, ale OBR se mu říkat nedá. Inu, když zvedne tlapičku a vyciká se na nedaleký sloup, okolní chodci mají velké problémy do toho nešlápnout a tak raději šlapou opodál. Vidí jen, že Na okraji chodníku stojí pes. Zbarvení jeho srsti v čirý blond s místy světločerného melíru a několika centimetrovou vrstvou laku má zapřičinění tastování tekutých mýdelek Fa. nějou příčinou se dostal do většího množství barvy společnosti Palëtë a svou barvu a dlouho-trvající lesk si uchová do pozních nočních hodin, takže není divu, že Na okraji chodníku stojí pes. Při pohledu mu do očí vztříc se nabízí otázka stylu skočit- neskočit, nebo spím či bďím a jiné. Toho psa to neznepokojuje. Jeho oči dál civí do blba a mozek přemíšlí, nad psem co stojí na okraji chodníku...

Aki
23. 07. 2002
Dát tip
hmmm... tak nějak mi nedochází proč... a o čem.... a tak... sorry

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru