Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Útěk

23. 07. 2002
1
0
772
Autor
Map

Byla doma sama bylo ticho a prázdno.Do ticha najednou zazvonil zvonek prudce sebou trhla.Jo jo moment už jdu už jdu.Zvedla se a šla otevřít.Otevřela dveře ale jen na řetízek.Malou škvírkou pohlédla ven.Prosim tě potřebuji něco u tebe nechat.No tak nenech mě tu takhle postávat.Byla to její teta na zádech měla obrovský batoh.No tak pojd dál ale máma ani táta nejsou doma.Jo já vím ale já jsem přišla za tebou aby si mi něco tady pohlídala dokud budu na Ibise.Jo to neni žádný problém ale tak mi ukaž co to je.Jo malý moment.Než otevřela obrovský batoh co měla na zádech bylo ticho.Potom se otočila sundala batoh ze zat a pomalu naskládala na stůl asi 4 zbraně a  mezi nimi brokovnici.No no a co já s tím udiveně vykoktala .No pohlídáš mi to.Jo tak jo fajn.Tak fajn dík moc broučku a neříkej mamce že jsem tu byla jo.Jo jasně jak chceš.

  Ahoj Míšo počkej já ti otevřu vyjekla a hned vyběhla na chodbu.Jsem ráda že tě vidím ty dva dny jsem to nemohla vydržet.Jo já taky.A co si dnes dělala zlatíčko.Lehce dopadli na postel.No byla za mnou teta.A co ti chtěla ?Jo to je ta teta co tě bere na střelnici ?Jo jo to je ona.Potřebovala u mě nechat nějaký věci.No a konkrétně jaký věci.Pár zbraní neslyšně otočená do zdi pronesla.Cože tak to je supr ne?Proč nepříjde mi.Pudem si zastřílet do Šárky maš tu ak tlumič ne.Jo to jo ale já nechci.Nakonec jí přemluvil udělal na ní krásný očka jak to chlapi uměj.A už přecházeli Evropskou s malou kapsičkou u pasu.Hele trefim se do támhle toho stromu.Ne Michale kašli na to jo bude to lepší se na to vykašlat.Vytáhl zbran namířil a vystřelil .Najednou se oba otočili a vyděl pojíždějící policejní vůz.Ty si si debil proč si nenandal ten tlumič proč.Policejní auto zastavilo.Vystoupili dva strážníci a šli směrem k nim.Do prdele pod pod zdrháme.Rozběhli se jak nejrychleji mohly.


Deltex
02. 08. 2002
Dát tip
Chm... jsem z toho zmaten... je to skvělé, ale ne jako povídka... ty chyby... souhlas s Para... nevolno.

Merilin_
24. 07. 2002
Dát tip
* .Je to supr myslim že by jste(vy ostatní)neměli kritizovat pravopis ale literární stránku díla

Paranoicus
23. 07. 2002
Dát tip
Krucináldoháje, mohlo to bejt docela dobrý, ale z těch pravopisnejch chyb mi přišlo poněkud nevolno!

IVANOL
23. 07. 2002
Dát tip
A mě tam kromě toho , co bylo řečeno, chybí klasika: úvod, stať a závěr. Ale neházej flintu do žita!! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru