Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pre vsechny na PISMAKU

31. 07. 2002
2
0
2579
Autor
kobliha

Nic,to je fakt !!!

Jako ja si myslim ,ze stavy ako nakej blbe nalady  si dela clovek naprosto sam.Vubec se mi nelibi ,ze na stranky jakou sou tyhle dokazou lidi psat sve :trable ,jako treba :je to depka ,nemam nic a podobne .Ze se nestidej ,jednou muzou zit a jeste si stezujou.Ja vas nechapu ,teda ty co pisou pesimisticka dila.Vsimne te si ,co lidi pise dila ,ve kterejch si stezujou .Ja si myslim,(opet),ze zalozit tenhle druh stranek ,byl velice dobrej napad.A rozhodne si myslim ,ze nebily zalozeny na to ,aby si lidi stezovali.Dekuji za pochopeni.

 

 

PS: Psal sem to v zemi ,kde hacky a carky neuzivaji.

 

 

 


JDqH
20. 09. 2002
Dát tip
Je blbost vlastnost za kterou jeji nositel nemuze, nebo by se mel snazit s tim neco delat? Ja ti vam nevim... Kobliha mozna ma mentalni problemy, ale muze s tim neco delat? Apelovat na smrk, ze stoji moc blizko cesty a ze do nej napali autak je taky scestne, neni stejne scestne apelovat na nekoho takoveho, aby prestal byt sam sebou??? that's life...

Ach jo...

Aki
13. 08. 2002
Dát tip
koblyho, koblyho, řeknu ti to asi takhle... ač se u mě s pesimistickejma dílkama asi nesetkáš, vyser si voko a zopákni si češtinu pro druhou třídu... :o)

Nuitík
10. 08. 2002
Dát tip
pidli pidli..... pocházím ze země zacházejícího slunce....

viděl někdo film Melancholické kuře? víc depresivní to snad být nemohlo, a přitom nádherný film, co se může stát v životě...

Prokletí
04. 08. 2002
Dát tip
Helejc, vezmi si třeba Fanze Kafku, ten psal pro ostatní dost vážné až depresivní věci, ale když mu pedčítali Proměnu, málem se potrhal smíchy ;o))))) Cheche ;o) m. ;o)

malykuba01
01. 08. 2002
Dát tip
správně, na depky si šahat nedáme:))))

Šnek
01. 08. 2002
Dát tip
nestidej nebily v té zemi se nerozlišují ani i a y?

umřela depka. klepla ji pepka....

Wopi
01. 08. 2002
Dát tip
alfonso: !! :)))))))

Sýkorka
01. 08. 2002
Dát tip
Koľko máš rokov? Keď nepoznáš smútok, ako rozoznáš radosť? A nie je Ti smutno ani z toho, čo si napísal? A vôbec, Wopi má pravdu, nestojí to za to, aby som mrhala písmenkami. ...

Sýkorka
01. 08. 2002
Dát tip
ešte mi napadlo - keď tieto stránky neboli založené na to, aby si ľudia sťažovali, tak čo sa sťažuješ?

Wopi
01. 08. 2002
Dát tip
sýkorka svám zobáčkem zasáhla přesně! :))

Armand
01. 08. 2002
Dát tip
nová kategorie Výtěru.... Výmaz

Regins
01. 08. 2002
Dát tip
Sýkorka, pěkně řečeno. Plně s tím souhlasím!!!!!!!!!!

Miroslawek
31. 07. 2002
Dát tip
hmmm... asi tam neuznávají ani vyjmenovná slova ;o)))

Nikdo nikomu do hlavy nevidí a taky nevím jestli by se mi líbily stránky s happy tématy .Ačkoliv... Prisel pozdrav z velke dalky Kde neznaji interpunkci Velmi nas to potesilo U nas maji jistou funkci... PS:Taky si myslím,že tyto stránky NEBILY založeny na to,aby si lidi stěžovali.Že se NESTIDEJ! Dekuji za pochopení

papouch
31. 07. 2002
Dát tip
mchecht :-) 1) česká klovesnice se dá běžně stáhnout a doinstalovat 2) taktéž se dá sehnat český pravopis, to co jsi vyplodila je běs a hrůza, průměrný žáček třetí třídy by tam nenaflákal tolik hrubek 3) Vadí ti pesimistická díla? Tak je nečti! (Např. televize s blbým programem se dá taky vypnout :-) 4) Asi teda víš prdlajs na druhou co to je - mít takovou náladu a zároveň chuť a sílu ji vypsat, přetvořit v něco, čemu by ostatní rozuměli a přitom to nebyl ubohý žvást, či grafomanský blábol.... Je pravda, že ne vždy se to vydaří, ale i tak to má svou cenu, alespoň pro autora. 5) Celý tohle auditko je ubohý. Nejlíp uděláš, když to smažeš.

Docela by mne zajímalo z jaké země to poslala.Asi tam mají odborníky na literatůru-dle rozboru.

Litochowitz
31. 07. 2002
Dát tip
já bych ty auditka snad začal cenzorovat, tohle je další NIC, ..jo a navrhněte mě na cenzora, jinak o tom založim auditorium....bylo by jistě smysluplnější.....nebo se snad mýlím?:-))))

Merle
31. 07. 2002
Dát tip
naprosto souhlasím s papouchem. nevíš vůbec nic

Adams
31. 07. 2002
Dát tip
pěkná blbost....-/

Gorgona
31. 07. 2002
Dát tip
Souhlasím s papouchem. A ještě - kdysi řekl Robinson Jeffers, že tam, kde je bolest, beznaděj a zoufalství je mnohem dojemnější než ta veselá dílka. Samozřejmě, že se to nedá číst pořád. Někdo na to třeba nemá ani žaludek. A je potřeba číst i ta veselá... Ale když se nad tím zamyslíme, R.Jeffers měl v podstatě pravdu, tak proč by se taková díla neměla psát, když je lidi čtou a autorům to pomáhá? Mmj. z 50% jsem jedna z nich - a možná i víc:)

Miroslawek
31. 07. 2002
Dát tip
papouch: to není auditko... to je upoutávka... otázkou je na co upoutává (já bych věděl ;o)))

Litochowitz
31. 07. 2002
Dát tip
Miroslave, snad ne na...........:-))?

papouch
31. 07. 2002
Dát tip
nóójóó Míwa aby si nerejp.. :-)))) Tak je to upoutávka, no, v tomto případě spíš upatlávka :-)

Armand
31. 07. 2002
Dát tip
výtěr ^ za tu strašnou češtinu a nesmyslný námět
95%

Adams
31. 07. 2002
Dát tip
Zdá se, že Výtěr nemá nouzi o příspěvky...-))))

Armand
31. 07. 2002
Dát tip
rebe: :)))))))))))) dneska mě dostáváš .... "vyteklo z okna" !!!! :))))

jo kobliho, se ti divim ,jsem ti chtela gratulovat, protoze kdo nikdy ani na pet minut nepoznal depresi, musi bejt ditko stesteny, ale ty si stezujes...nechapu... gorgona: zrovna po x-te ctu cawdora (doufam ze ted nejsem mimo s autorem ;-) a znovu si ho uzivam... jiank uz vsichni vsechno rekli za me , viz vyse...

Armand
31. 07. 2002
Dát tip
rebe: ó ano, opět tisková chybička vloudilka... vytřít!!! :))))) to sem fakt nezvlád: ..vyjelo z wokna ..vyteklo z okna hmm... :))))) ale já si představil, jak ten výtěr vyléváš z okna :) .. no.. humus :)

Gorgona
31. 07. 2002
Dát tip
Pom: JJ, nesekla ses s autorem. Cawdora jsem přečetla už aspoň 3x:)))

Danny
31. 07. 2002
Dát tip
Výtěr ^

Albireo
31. 07. 2002
Dát tip
Hrůza! Proboha, kdo si kdy odvážil předepisovat autorům, o čem mohou psát? Leda ÚV KSČ nebo jejich předchůdci z NSDAP. A Thinkpol. Souhlas s Dannym.

Cavalera
31. 07. 2002
Dát tip
já Vás chápu všechny ...

gd
31. 07. 2002
Dát tip
Tak jsem se docela dobře pobavil. Houšť a věší s.a.ky! Doplň si dvě souhlásky...

Twardowski
31. 07. 2002
Dát tip
Nechápu autora, proc bychom si nemohli stezovat? Ja vim, muze byt i hur, ale i lepe. My vubec nemusime mit Internet, televize atd... A kdyz je nekomu smutno, proc by o tom nemohl napsat.. Treba pochybuji, ze Goethe byl pri psani Fausta nejak zvlast stastny, vzdyt i tam je misty hodne pesimismu. P.S. kdyz uz to ma znit vazne: za carkou a teckou je vzdy mezera, pred nikdy.

Wopi
31. 07. 2002
Dát tip
Přesně tak. I v zemi, kde neužívají háčky a čárky nad písmeny, se dodržuje systém mezer ZA interpunkčním znaménkem.

Krel
31. 07. 2002
Dát tip
Vřele doporučuji autorovi k prolistování můj klub:-))) MUUUAAAHHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Stínovlas
31. 07. 2002
Dát tip
Predstav si, že blbé nálady a depky můžou být i "předepsané" geneticky. A pak ten člověk může dělat i stojky a bude mít problémy (viz nejnovější výzkum japonských vědců).A víš, že se člověku uleví, když o svém problému promluví či napíše? Asi ne, vždyť tebe deprese netrápí. A vez, že ti je ani nepřeji. PS: Kromě interpunkce ti nefakčí ani tvrdé a měkké íčka,co? :o)

Wopi
31. 07. 2002
Dát tip
Má to vůbec smysl reagovat na takovouhle ptákovinu?? Vždyť si z nás někdo dělá blázny...

Prokletí
31. 07. 2002
Dát tip
Lepší dílko do kategorie Blbůstka (teda, pardon, pořádná blbost) jsem na Písmáku už dlouho neviděl ;o)))))) Albi, Velký bratr už sleduje i Písmáka? ;o)))))))))) Chechechéééé m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru