Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak jsem hrál s Amforou fotbal v Africe (veselá historka)

Výběr: Print
31. 07. 2002
8
0
1316


galaxy
20. 08. 2002
Dát tip
Tak historku jsem nečetla, ale kritiky stály zato :o)))) A Ty fotky...hmmm...mňam :-)))

Co je to za špatné vtipy? Proč moje skvělá historka ZMIZELA, když jsem ji chtěl UPRAVIT? Zrada, ha ha!

gd
01. 08. 2002
Dát tip
Další obět systémové chyby! Všechno zálohovat, Péťo!!! Každé podařené historky je škoda!!!

nin
01. 08. 2002
Dát tip
péťo, Ty tu historku nemáš v internetovém deníčku?

Print
01. 08. 2002
Dát tip
No toto!:-((( A je to fuč...

Ludvoděj
01. 08. 2002
Dát tip
takhle je to přeci taky veselé ha hah ha :)))))) (zřejmě další z péťových vydařených šprýmů)

Sadaf
01. 08. 2002
Dát tip
Ha:-)) Při čtení kritik veškerých až v závěru samotném jsem zjistil,že nekráčí zde o nějaký ftípek ale a nýbržto o chybu jež zove se systémová (stejně prd vim,co to znamená) a tak mi tedy dílo P.N. bylo tímto znemožněno přečísti a následně úsudek svůj vlastní udělati,což mě mrzí ponejvíce. P.S.Ale díky za skvělou zábavu při čtení výše uvedených recenzí:-))) Sady

Davidek
01. 08. 2002
Dát tip
A ja si tu povidku chtel zrovinka precist... Nu nic.. Skoda

Danny
31. 07. 2002
Dát tip
*** :)))

Olina
31. 07. 2002
Dát tip
:))) dobrý, ha ha

Ještě jsem tam zapomněl napsat, že Pepa Mladý původně navrhoval, abysme s těma horníkama vyměnili ty přilby za Jiřinku Bohdalovou, ale neprošlo to, protože jsme logicky usoudili, že by o Jiřinku zas až takovej zájem nebyl.

Josefk
31. 07. 2002
Dát tip
potřeboval bych silnější brejle, dnes už to vím jistě...hahahaha :-)

Ludvoděj
31. 07. 2002
Dát tip
než sem to čet byl mým vzorem Knight Raider:) ale teď si to ty Péťo!:)))))

gd
31. 07. 2002
Dát tip
Bezva.

Print
31. 07. 2002
Dát tip
Moc fajnově napsaný!:-))))

Olina
31. 07. 2002
Dát tip
Petr Novotný je nejlepší!

Olina
31. 07. 2002
Dát tip
teda až na tu stařenku z Ptačího světa ...

nin
31. 07. 2002
Dát tip
Péťo, nezklamals! A fotečka by nebyla? :-))))

nin, samozřejmě že ANO!

Děkuji vám všem, jsem rád, že se vám moje historky líbí, budu sem muset nasměrovat Vláďu Železnýho, aby se podíval, jak jsem pořád dobrej, ha ha ha, jak mě lidi chtěj a jak je bavím!

Petře, ty jsi nejenom vtipnej, ty jsi i krásnej, pane Bože!

Olina
31. 07. 2002
Dát tip
teda, držte mě!

Print
31. 07. 2002
Dát tip
Stanislave!.-))) Toho pána na fotce skutečně moc miluju!:-)) Grrr!!! Není nad vysmáté léto na Nově!:-)))) To mi jistě potvrdí každý mladý lyrik - intelektuál!:-)))

Vono to má i chlupatý prsa, že jo? No páni!!!

Na mě nespoléhej, já jsem Novu nikdy neviděl a dá Bůh ani neuvidím, já se dívám výhradně na ČT2! Mimochodem, kdo je ten hnusný tlustý člověk ponořený do kapaliny, genetický experiment s klonováním prasete a mrože?

Kdo za tím vězí, Rusové nebo Američani?

Print
31. 07. 2002
Dát tip
:-o)))))))))))

gd
31. 07. 2002
Dát tip
Milý deníčku ... Pan ředitel Plecitý, můj nalosovaný partner do čtyřhry, se hned po ráno ode mě dozvěděl, že slyším jenom na dva pokyny (Uhni! a Mám!) a že se mnou pozná, že tenis není jenom radost, ale taky starost. No, nebudu tě, milý deníčku, dlouho napínat, hrál jsem sice celý den, šel jsem od jednoho zápasu k druhému, ale na konci jsme s panem ředitelem získali 3. místo v konkurenci osmnácti dvojic! Radoval jsem se z poháru i z uzené krůty, doma jsem byl za tenisového kinga, prostě los byl ke mně milostivý, parťák to opravdu uměl a já jsem málo kazil. Inu, velký den v mé tenisové kariéře to byl!

gd
31. 07. 2002
Dát tip
Péťa je ďábel!

skromna
31. 07. 2002
Dát tip
vzkaz pro Pepu Náhlovskejch...příště si ten řízek líp hlídej :-)) *g*

To je ale... hustý... ty převleky... proč je mi tak hrozně špatně, nevíte někdo???

A proč má na té fotografii z tenisového kurtu Novotnej v ruce toho pečenýho psa, prosím pěkně?

nin
31. 07. 2002
Dát tip
má BAVIČ taky svý netový stránky? já vždycky říkala, že je to ĎÁBEL!!! :-) bleurk bleurk bleurk printe, ses teda projevil! :-)))

Hele, Stáníčku, víš že mám nemocnou hlavičku, viď? Víš, že mi může přeskočit, když mě budeš stimulovat různejma hroznejma obrazovejma podnětama? Víš to, že jo? ...tak proč mi to děláš, proboha, auuuu...vauuuu...ghrrr.... bueh...

gd
31. 07. 2002
Dát tip
Péťa je silák! Zvedne dvě polystyrenový koule na násadě od smetáku! A to jsou na tom dvě vrstvy černýho laku! Jůůůůů! (To není pes, ale krůta - viz text deníčku.)

Print
31. 07. 2002
Dát tip
o))) Tři koule!:-))) Bezva!!!!

Olina
31. 07. 2002
Dát tip
se nemůžu dopočítat ...

nin
31. 07. 2002
Dát tip
:-))) a Print tomu dal korunu! stando, fakt DÍKY za ty stránky, já si dělala prdel, já nevěděla, že TO existuje!!!! a ten deníček tam fakt je!!!! teď nevim, jestli je to tim vedrem nebo to vidí i někdo jinej... btw nezdá se vám ten poslední obleček (když si odmyslíte činku) takovej přihipíslej? :-)

Olina
31. 07. 2002
Dát tip
no ať je přihipíslej nebo ne, hlavně se takhle teda fakt blbě počítá! Achjo:)))))))))))

Ha ha ha, mě je ale špatně... ze všech těch koulí... a taky asi z toho sádla, já nesmím jíst sádlo... ach jo...

nin
31. 07. 2002
Dát tip
von tam má těch vůdštoků víc, žejo? týjo, já si snad tu bednu přece jenom koupim! :-)))

nin
31. 07. 2002
Dát tip
von tam má těch vůdštoků víc, žejo? týjo, já si snad tu bednu přece jenom koupim! :-)))

gd
31. 07. 2002
Dát tip
kup si ji a už nevotravuj... :))))

Davidek
31. 07. 2002
Dát tip
Teda.. nevim, ale uz jen diky tomu fontu se mi to nechce cist...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru