Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

"

16. 03. 2000
2
0
1500
Autor
Sluníčko

13.den

Hloupím a nešikovným ukažte jak nejlíp zemřít!
Milly
08. 01. 2004
Dát tip
Mně se nelíbí text, ale Tvé chování v kritikách... IMHO mám pocit, že hloupí a nešikovní na to přijdou brzy sami...

Hippocampus
23. 03. 2000
Dát tip
Havran poučuje vlaštovku, jak má létat - Hohó! Ať už sluníčko napsalo, co chtělo, nemohlo to být zdaleka tak silný jako vlna kritiky, jež následuje. )Ještěže se po netu nedá varovně hrozit prstem a říkat:"Sluníčko, ty, ty, ty!"( - Původně jsem myslel, že Sluníčko dělá hrubky naschvál :)) - Tak jsem se přidal k vlně, která sílí... Hohó!

Silvinka
22. 03. 2000
Dát tip
Podľa mňa od tiaľto nikto nikoho nevyháňa.

DeGra
21. 03. 2000
Dát tip
Čtu si ohlasy na Sluníčkova díla a nestačím se divit... Vyjádřím se teď k PS, ale chápejte to i v obecnějším významu... PS: Svoji kritiku jsi naprosto popřel - čím? Svoji kritikou... Pokud něco chceš hlásat veřejně (například psát kritiky), tak to čiň tak, abyses za to nemusel stydět... (a pravopis je to poslední...) Odsouzení, nepochopení, namyšlenost - to nejsou atributy člověka, který by na sebe mohl být hrdý... Podle mého názoru jsou díla Sluníčka velice trefná a podnětná k zamyšlení - proto jsem je na Písmáku začal vyhledávat přednostně - a proto se připojuju k B.Ezimu a volám: Sluníčko nezapadej! Navzdory těm, co svou povrchností odsud vyháněj autory, u kterých se musí přemýšlet... Písmáku ke škodě.

sousoší
20. 03. 2000
Dát tip
To je celkem netolerantní , nemyslíš?

Erik
20. 03. 2000
Dát tip
Anonyme jsi magor!!!!

PS
20. 03. 2000
Dát tip
Magor je Sluníčko... Je blbost mít jméno, které lže... (A ať mi nikdo netvrdí, že pro něj má slovo sluníčko jakékoli negativní zabarvení.) BTW s tím pravopisem souhlasím s anonymem... Když chci cokoli hlásat veřejně, mám to činit tak, abych se za to nemusel stydět.

Bříza
20. 03. 2000
Dát tip
Vy chytří a šikovní to totiž umíte lépe ...

Anonym
17. 03. 2000
Dát tip
Anonymem jsem, protože mé jméno Ti nic neřekne a pokud nějaké mermomoci chceš slyšet, můžu si ho vymyslet jakékoliv. Jméno v tomoto případě vůbec o ničem nesvědčí. Takže zůstanu anonymem, aspoň poznáš, když Ti budu psát. Abys byl v obraze, nepatřím mezi zdejší literáty ani takové ambice nemám, pouze tento server pročítám a Ty jsi mě zaujal svou totální negací. Jinak Tvé poslední úvahy jsou na mě příliš složité (počet pravopisných chyb si nech určit někde jinde), takže zkus bližší vysvětlení, třeba potom dokážu odpovědět. A co se týče mého života, vždycky žiju tak, aby se na něj dalo vždycky, tj. teď i potom, koukat bez studu a výčitek svědomí. A chodím už po tomhe světě dost dlouho. Myslím si, že pokud se chce někdo vyjadřovat veřejně (a to kdekoliv), měl by tak činit bez újmy svému mateřskému jazyku. Vzdělání v jazyce českém si nech doplnit tam, kde se Ti to nepovedlo v Tvých šesti až čtrnácti letech, to místo je k tomu určené.

Sluníčko
17. 03. 2000
Dát tip
Anonyme předem, jeden umí to a jinej tohle. Já neumim pravopis, ty nevíš o čem píšu a myslim si, že anonym je nevhodnej, už jen pro to, že ti musim psát sem. K tomu co píšu zkus si pod každou, jednou, větou něco představit - o čem by to tak mohlo bejt - nechci to vysvětlovat - přiď na to sám pak, to pro tebe bude mít větší význam.

Silvinka
17. 03. 2000
Dát tip
Milé slniečko, neodsudzujem ťa, lebo ťa nepoznám, si zložité a negatívne. Ale zaujímalo by ma, ako myslíš, prečo tak myslíš. Chcem nakuknúť do Tvojho videnia sveta, ale vezmem si radšej ochranné okuliare a brnenie, aby to nebolelo... Dúfam, že ideš na Karlštejn.

ALOHA
16. 03. 2000
Dát tip
Milé slniečko, najlepšia smrť je taká, že si mŕtvy. Hlavne, keď nemáš na výber :-) ALOHA

Print
16. 03. 2000
Dát tip
Fajn! Konečně něco pro mě!!!!:-))))

Anonym
16. 03. 2000
Dát tip
Když chceš udělovat rady, tak se napřed nauč pořádně česky, ať už teda mají nějakou váhu. Udělat ve třinácti krátkých větách, sedm prohřešků proti pravopisu je fakt síla. V tom dokonale vedeš nad všemi, co sem píší. Jo a jestli se řídíš tím, co hlásáš, jseš hodně velký chudák. Ale pokud chceš jenom provokuješ zdejší literáty, tak to se ti vede skvěle.

záhon
16. 03. 2000
Dát tip
mě taky

Sluníčko
16. 03. 2000
Dát tip
Anonyme, anonyme proč jsi anonymem. Zkus se zamyslet o co ti jde. Myslíš si, že když někdo nepíše správně, že to co píše nemá takovou váhu, nebo jak si to myslel a vůbec je to tak důležité. Anonyme, anonyme proč jsi anonymem, myslíš si, že existuje někdo, kdo dokáže ukřižovat slunce, nebo si myslíš, že se podle toho co se podtím dá vydět nechováš nikdy si před někym nedělal, něco, co jsi uměl a on ne a pro svou hloupost to chtěl bez přípravy zkusit a něco - samozřejmě ne tvojívinou - se mu stalo. Napiš mi anonyme, co si myslíš teď a možná by si mohl doplnit moje základní vzdělání v jazyce českém.

Morgana
16. 03. 2000
Dát tip
začíná se mi to líbit a jsem zvědavá k jakému konci to dojde... co se týče pravopisných chyb,tak si nemyslím,že by při psaní vadily...podle názorů anonyma a jemu podobných by se např.dyslektici vůbec nemohli zapojovat do literatury a to by určitě byla škoda..nejde o to jestli to napiší správně,ale o to jak to cítí..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru