Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Touha

03. 08. 2002
3
0
1189
Autor
Severkanova

Tyto radky jsem poslala coby SMSku - reakce, kterou vyvolaly u toho, co je cetl prvni, byla a je potravou me poeticke inspirace.

Jdu s tebou tou cernou tusi

kdyz spanek na brany me mysli busi.

Ja nechci byt dnes v noci sama,

pomoz mi dockat se zitrejsiho rana.


smsky taky můžu......:)

Severkanova
07. 11. 2002
Dát tip
Navzdy_Tvuj: kdyz jsem poprve videla "cechacky" s mobily pri posilani SMSsek, tak jsem si pripadala jako mezi blazny. Ale pak!!!! - letosni leto - jsem se ja sama stala "SMS-maniac." Jooo, poslat takovou SMSsku pred spani, nebo dostat - to je skoro jako polibeni na dobrou noc, nemyslis? Tobe a bodlackovi a Kaprovi (a vsem ostatnim tez) diky .... :-)))

Kapr
06. 11. 2002
Dát tip
Hezké.Romantika je krásná.

Severkanova
08. 10. 2002
Dát tip
WiruZ: ja bych taky poslechla...:-) Dekuji za navstevu mych basni - a tobe, Nedvedko, take :-)

bodlacek
08. 10. 2002
Dát tip
moc pěkné a opravdu motivující... ;-)¨Tipík

WiruZ
06. 10. 2002
Dát tip
Doufám, že poslechl. já bych teda poslechl.

Nedvedka
13. 09. 2002
Dát tip
Pěkný:-)

Severkanova
06. 08. 2002
Dát tip
Diky, Albi. Sinovlas - diky za cteni. I pocitat se snad v brzku naucim. Ted prozatim jen ta spontannost...a nebo mozna u ni zustanu...kdovi..

Stínovlas
05. 08. 2002
Dát tip
Kdyby seděly počty slabik, dala bych ti tip. Ale povedene to je. .o)

Albireo
01. 08. 2002
Dát tip
Mít autora v oblíbených má výhodu: Můžu otipovat už dva dny před publikováním. A tohle si tip určitě zaslouží.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru