Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvakrat pro Josefa

09. 08. 2002
3
0
1694
Autor
Severkanova

Acrostics for Joe.

1.

Jablko.  An apple a day keeps doctor away.

Oliva.  Leaves your arteries unclogged.

Sliva.  Good for your digestion.

Eucalyptus.  Inhaled, clears your stuffy nose.

Fik.  Natural sweetener.

Jablko. Oliva. Sliva. Eucalyptus. Fik.  What I love.  And in large doses.

 

2.

Jeste jednou v jeho oci pohlednu.

Odvratim je. Ohlednu se s usmevem a pak odkracim.

Setru slzy z oci tak, aby to nevidel.

Efektivne tak zamaskuji smutek.

Fnukat pak odejdu do soukromi.

 

 

 

 

 


pampelin
02. 12. 2002
Dát tip
No mi se zase zdá lepší ta první část, asi proto, že je v ní vtip... Ale obě části působí opravdově, a to se počítá... :))

Severkanova
20. 11. 2002
Dát tip
Kapr: ...ciste pokus o neco, co mi ani nesedi. V budoucnu radeji nez neco "sesumirovat" ponecham svym citum volnost letu...Diky za navstevu :-)))

Kapr
06. 11. 2002
Dát tip
Ingliš langvuič iz not for mí tak nemohu ohodnotit celek, druhá část je dobrá

Severkanova
09. 10. 2002
Dát tip
WiruZ: ja proste taky nikdy nemuzu opustit Cechy...mam je vtesane do srdce. Soudim, ze druhy je urcite lepsi. Byl to jen pokus. Oba dva. Podle meho mineni v "acrostics" je treba najit tu spravnou rovnovahu mezi emocionalni a prodlohovou formou... a ja radeji to prve...rozletet se bez zabran nejakych moc velkych pravidel...

WiruZ
08. 10. 2002
Dát tip
Rád bych pomohl, ale nemůžu taky na žádný přijít, že by to bylo eeeeee!!!! etřešeň:-))))). No asi ne co, druhá se mi líbí více z jednoho prostého a zcela jasného důvodu - ten můj mentální blok v podobě neschopnosti naučit se cizího jazyka. Já prostě nikdy nemůžu opustit Čechy - ještě, že je tady tak krásně - někdy.

Skyvagrant
04. 10. 2002
Dát tip
tip

Severkanova
11. 08. 2002
Dát tip
Diky za vsechny komentare. Ucim se. Osobne si myslim, ze ten prvni je zajimavy. Amici jsou mineno "dvakrat dobre." Akorat jsem neprisla na ovoce zacinajici na "e". Pomuze nekdo?

Mea
10. 08. 2002
Dát tip
1. má zajímavej nápad, 2. je lepší, ale obě nic moc, promiň ...

unseen
09. 08. 2002
Dát tip
;o)

Danny
09. 08. 2002
Dát tip
*

AHED
07. 08. 2002
Dát tip
Ale to je všechno! Nic víc, nic míň. Číslo dvě je trochu lepší...ale jen o málo...

Albireo
06. 08. 2002
Dát tip
Hezké!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru