Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lidé jsou složití...

06. 08. 2002
3
1
1143
Autor
Aglaranna

Tahle basnicka je pro meho \"pritele\", ktery nevi, co ke mne citi...

Slzy se kutalejí po tváři,

na které úsměv nezáří.

Nemám čemu se smát,

tak proč si lhát?

 

Tolik jsem ti věřila,

i když jsem se několikrát spálila.

Svoje srdce jsem ti dala

a tvoje na oplátku očekávala.

 

Teď tu na kolenou klečím

a stále jenom brečím.

Srdce, které jsi rozšlapal, z prachu sbírám

a svoji zamilovanost na věky proklínám.

 

Nechal si mě zamilovat,

ale nenaucil se v tom pohybovat.

Teď říkáš, že jsi ze mě zmatený,

a pro mě je svět ztracený.

 

Bojím se jakéhokoliv citu vůči tobě,

je to jako tančit na hrobě.

Vsichni rikaji, musis byt silna prece,

ale co kdyz se mi vazne nechce?

 

Zavru oci, zvednu se a zkusim chvili stat

vzdyt nadeje umira posledni, tak za cim se hnat?

Vzdyt clovek je tu od toho, aby zil

a ne se vnitrne utrapil.

 

Proto vsichni nestastne zamilovani zkuste pochopit,

ze nema cenu se v tom utopit.

Je to tezke, ja to vim, vzdyt sama tim ted prochazim...

avsak bude lip, to mi verte, nenechte depku, at se mezi vas vetre!

 

 

 


1 názor

fido
11. 03. 2003
Dát tip
hihi ... dobry aglo :))

Smrtihlav
05. 02. 2003
Dát tip
Nádhera.Chvilku sem měl pocit že se to stalo mě. Jen tak dál (teda s tím psaním :o) )

Čolito
02. 09. 2002
Dát tip
pěkný

Drownedgod
27. 08. 2002
Dát tip
Převeď to do mužského rodu a uvidíš mě...:) dobré...*t*

Aglaranna
23. 08. 2002
Dát tip
Hehe, tedka uz je zase dobre, ale kdyz jsem to psala, tak jsem si chystala Desert Eagla :))))

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
reb: vidíš, A. už si chystala nějakého pouštního Eagla - a v tu, přicházím já a vymáchám ji srdíčko v tůňce krve a jak se jí to líbí, a jak je jí hnedka lehko na duši, sprostě řečeno líp. Ó jak sladké je být nepochopen, proto nám stojí zato žít :-)) Chci, abys uznala, že jsem neurastenický psycholog, jehož neotřelé metody místy dosahují vrchních pater Geniality...:-) A hlavně, že nejsem cynický a že se nepočítám na roky :-)

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
Děkuji, už bylo na čase jít s pravdou ven :-) Mou genialitu však musíš vyzdvihovat výš a především nezištně, to dá přece rozum :-) Nemůžu tu přistoupit na nějaké obchůdkování s náklonostmi, jež se projevují docela různě. Oceňován musím být plošně, a to prosím nepochopen - urážet se nenechám. Můžeš být tedy z prvních včel mého mýtu... Slova díků si nech a dej se zčerstva do práce :-) P.S. Snad by se slušelo pochválit si rodinnou (ač pracovní) atmosféru, jež je nezvyklá pro vztahy tak vyhraněně hiearchické, jako je ten náš. Teď si zapiš za uši, že to bylo naposled, co ti napovídám :-)

Aglaranna
23. 08. 2002
Dát tip
Vy huby...vite vubec, co to je Deagle :)))))? Ja vam to reknu takhle... zivot neni pericko, ale stoji za to zit

Aglaranna
23. 08. 2002
Dát tip
hehe :))) to je

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
reb: Nemohu tvrdit, že bys neprojevila sdostatek nadšení a touhu osvědčit se. Máš přirozený talent strhovat, zato jsi asi příliš nedala tréninku. Nevadí mi sebekontroly zbavené projevy oddanosti, ale nesmí se ti stát, abys v opilosti označila nadřízeného za útržek já z ledajakého poety. Oceňuji tvou ochotu vzdát se zásad s důstojností a nepřekotně. Nebude to pro tebe jednoduché, ale byl bych rád, kdyby sis ponechala svou přezdívku a prvnízevčel považovala jen za titul. To je zatím vše: pracuj na svém myšlení a zasahuj si do mozku - nerad bych se po tvém příštím oficiálním projevu cítil opět uražen.

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
Už jsem řekl, že si máš právě teď zasahovat do mozku. A nehlučet, dokud si nenatrénuješ přesvědčivé projevy myšlenkové oddanosti. Nepočítám se na roky, není mi libo tvých strun ani bičíků. Pro dnešek žádám jen trošku ticha a ochotu k rekvalifikaci.

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
Jen tak dál :-))

kecyblil
22. 08. 2002
Dát tip
reb: to jako, že mám mlčet? chceš mě zabít a počítat na roky? s takovým cynismem jsem se tu ještě nesetkal :-)))

Tak to bylo napsaný pěkně

kecyblil
07. 08. 2002
Dát tip
Tady na Písmáku člověk nikdy neví, co má brát vážně. Tedy, vzhledem k prologu: bych tu báseň tak nerýmoval, takhle to totiž vypadá jako parodie. Poslední verš tomu nasadil korunu. Možná jen, bych místo depku dal SPLÍN, aby se to křížem rýmovalo s LÍP. Forma je tedy hrozná, ale na druhou stranu ti docela věřím ty pocity. Ale lepší je umět žít, než psát. Takže hodně štěstí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru