Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokonale Uvědomělá Hra bArev

19. 03. 2000
0
0
1544
Autor
Eternal

Světlo ozářilo květ, Který oslnil celý svět. To světlo potom v zorném poli Lomí se na dva póly. Jeden z pólů světla Změnil se na radost různých druhů. Barva se do vůně vpletla A zrodila tak duhu. Copak to znamená ta barev skladba? Je to jako na obraze rozmazaná barva. Je jemná hezká, není jako tuha Vždyť to je, je to srdce duha. Nikde nezačíná, Nikde nekončí. Nic nezaklíná, Jen radost propůjčí. Byl to snad malíř? Kdo namaloval duhu? Kam to duho, kam to valíš? V tom plném pruhu. Každá barvička jásá, mává, Hodně toho srdci dává. Oči nedokáží vnímat krásu. Duha nezměnila nikdy trasu. Na obloze barevný to oblouček, V trávě zase leze brouček, Má krásné duhové krovky. Ve světě je duhy spousty. I myšlenka má barev mnoho. Je radostná a září dlouho. Ozvy se znovu Ty má „touho“ Barevná a nekončící duho. Lom světla, Krása světa, Všechno smetla, Krásná věta.
Eternal
26. 04. 2000
Dát tip
Helmate, napsal jsem to tak jak se mě to líbilo a neměnil bych nic na ničem, co mělo být bylo a je :o) Jinak to má vyjadřovat věčně utíkající a mizející pruhy jedné duhy. Myslím že se to slovo tam hodí víc nežli nějaké jiné. Ale přiznávám, je to slovo hovorově-slengové a nemusí pro některé lidi mít takový význam jako pro mě.

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
Víš, napadlo mě, že ty říkačkový verše tak možná mají být a já tady plácám. Doufám, že jsem něco nezkazila. Nechám si to vysvětlit.

zolli
19. 03. 2000
Dát tip
tu znam :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru