Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vnorovy

12. 08. 2002
1
0
1332
Autor
Casenka

psáno pro Jožku

a trochu toho

 

při snění u révy

 

přinese vítr

 

 

 

a trochu toho

 

dnes poprvé

 

přiletí holubi

 


Leclajr
31. 08. 2002
Dát tip
Aha.. tak to jim připravíme lehké přistání..:)

Bacil
21. 08. 2002
Dát tip
Rád věřím... někdy třeba podívám.

Casenka
20. 08. 2002
Dát tip
Bací, mimochodem, Vnorovy jsou překrásné!

Casenka
19. 08. 2002
Dát tip
Zinovjev: Konečně,kdo poznal, že Vnorovy, dříve Znorovy jsou rodným místem Jana Skácela. Patřím k nejoddanějším. všichni ostatní: Kdybyste napsali něco jiného, začala bych pochybovat... Bacil: Díky,měljsi se na dovolené dobře? P.S. Vše myšleno časenkovsky...

Bacil
19. 08. 2002
Dát tip
Katulí, ano, díky. Přiznám se, že já bych na tu souvislost se Skácelem nepřišel, heslo "VNOROVY" mi tak nanejvýš připomíná, že jsem to "někde slyšel". Tak jako tak, díky za ni.

Bacil
17. 08. 2002
Dát tip
Proč tomu rozumět? Já se tím prostě nechávám unášet, vznáším se a dýchám tu básenku... a dobře se mi dýchá.

Zinovjev
15. 08. 2002
Dát tip
Výborně jestli snad tak trochu poznáš JE TO SE MNOU JAKO S NÁMĚSTÍM V PAVLOVĚ TOŽ POŘÁD S KOPCE Skácel byl měl určitě radost už pro ten úzkostlivý minimalismus. Také patříš k nejoddanějším ?

tak trochu nevím o čem to je- název i obsah samotný..no neva snad to pochopí alespoň ten dotyčný :-)

Mea
12. 08. 2002
Dát tip
Nerozumím poslednímu řádku ...

Litochowitz
12. 08. 2002
Dát tip
asi opravdu jen pro dotyčného......

Albireo
12. 08. 2002
Dát tip
Asi ano, ale věřím, že On to ocení.

sidi
12. 08. 2002
Dát tip
Té první bych rozuměl, ta druhá mě opakováním mate. Hmmm Vnorovy, už ani nevím kde leží, vědívál jsem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru