Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jedna

12. 08. 2002
3
0
656
Autor
zana

Dnes spatriac vycerené zuby nenažratých vlkoDavov

mi okom prebehla otázka rozkoše, ktorý z nich stane sa

obeťou lovca v polnočnom súmraku?


vlci magie....TIP!

zana
19. 08. 2002
Dát tip
vylučujú sa navzájom kategórie milenec a obeť?

zana
19. 08. 2002
Dát tip
Pre teba more vlní svoje vlny z morskej vlny vlň si more rôzne vlny, ale iba z tejto vlny zavlnila vlnka očkom odvlnila sa potôčkom

kecyblil
19. 08. 2002
Dát tip
zana: nevylučují, vlastně přesně oběť jsem slovem milenec myslel. Jen jsem chtěl, aby to dopadlo naopak :-)

Mahoney
14. 08. 2002
Dát tip
a možná jen číst mezi vlnkami klobouků.. ~

kecyblil
13. 08. 2002
Dát tip
Asi tom zcela nerozumím, ale připadá mi špatný ten konec. Být jen další obětí lovce... co může být nudnějšího :-). Vlkodav je ten pes, nebo to může být něco jako vlkodlak. Víc by se mi líbilo, kdyby se normální VLKODAV(rozuměj vlkodlak) stal MILENCEM lovce za zachování všech ostatních podmínek. Pak by se krásně zvýraznilo běhání rozkoše.

Naso
12. 08. 2002
Dát tip
to je otázka... vlkoDavovia - vlci v dave? Dav vlkov? My všetci ako vlci? Hmmmm... technická otázka - môže byť polnočný súmrak? Vlastne áno, iba ak je to súmrak niečoho... (nie dňa) dobrá veta: - mi okom prebehla otázka rozkoše... A vôbec, vitaj na Písmaku a vieš už o Klube slovenských Písmakov??? (vid sekcia Kluby) A píš!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru