Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tour The mind

19. 03. 2000
1
0
931
Autor
Eternal

Miliardy lidí mohou akceptovat můj život. Miliony lidí mohou všechno, ale ne díky mě. Tisíce lidí může díky mě pocítit radost. Stovky lidí mohou díky mě poznat štěstí. Desítky lidí mohou využívat mé náklonnosti Však jen jedna osoba může být díky mě neskutečně šťastná a věčně radostná. … Jen jedna osoba mnou může dokonale žít. Desítky lidí mě mohou skutečně poznat. Stovky lidí mě můžou znát. Tisíce lidí mě můžou vidět. Miliony lidí mě můžou slyšet. Miliardy lidí mohou akceptovat můj život. Při porušení z jedné z těchto vět se poruší rovnováha v celých dvou odstavcích. Zkuste si dosadit parametry svého života všude tam, kde můžete, zbývající věty potom náležitě upravte a zjistíte o co jste svou narušenou rovnováhou přišli.

Mysl je mocný prostředek, Jen stačí si ho uvědomit. Všechno v sobě jednou zlomit, A napsat svůj dovětek. Kdo si uvědomí podstatu svou, Bude cítit radost dvou, Bude však v sobě sám, Bude mu dar Stvoření dán. Každý může mnoho, Už dost všeho toho, Trápení, mámení, pláče Ať si to naše mysl neodskáče. Chci slyšet barvy, Chci vidět zvuk, To kouzla byly navěky mě dány. Nyní budu pevný jako dub.
Katerina
08. 02. 2001
Dát tip
THERE IS NO SPOON ;-)) Tohle je mozna jedna z nejoptimistictejsich basni, jakou jsem kdy cetla... vcetne prologu, ten se ti opravdu poved!!

Eternal
08. 02. 2001
Dát tip
Podstatou té věty v angličtině není to že je z Metrixu, ale že je naprosto výstižná, že? Zkoušela sis v prologu dosadit svůj život? Zkus to, uvidíš o co jsi přišla a nebo ucítíš kolik toho máš a ani o tom nevíš :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru