Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

uplave nám Praha

12. 08. 2002
1
0
2944
Autor
Beata

uplave nám Praha

někam možná k Ústí

na gumovým raftu

Praha naše drahá


clovrdik
04. 09. 2002
Dát tip
no ještě, že už je to pryč ...

volal jsem i mailoval na Adru, zdá se ,že jednotlivci je moc nezajímají...tak jsem vzal lopatu, krumpáč a kbelík a jel do Berouna, kam to mám nejblíž. Mokrých chaloupek tam je dost, každá ruka dobrá...

Correggio
16. 08. 2002
Dát tip
Myslím, že bych mohl nabídnout na přechodnou dobu ubytování v Brně, e-mail roen@post.cz nebo 05 47381482, 05 47250404. Volejte ráno mezi 7 a 8 hod., přes den a večer bývá tč. jedna linka obsazená nebo poletuju po městě. Bydlím u rodičů, rodiče jsou na chalupě a byt máme na kopci.

lmat: Pokud se nemýlím, měla ses zítra vdávat? Máte radnici na suchu nebo poplavete na člunu?

gd
15. 08. 2002
Dát tip
Monty: ty ses taky měla vdávat, ne? musíme vám dát tu naši záplavovou sekeru. je přirozeně trochu jetá a uchází (čínskej šmejd), ale zase je to historickej dokument. zachránila mi život.

gd: Já se vdávám! Vysočanská radnice ani nenavlhla! :o)

papouch
14. 08. 2002
Dát tip
já vim, je to asi kravina a z ruky .... kdo jste vyplavenej: nabízím ubytování v Brně u papouša než to opadne

papouch
14. 08. 2002
Dát tip
a

papouch
14. 08. 2002
Dát tip
....... hele děcka .. asi spíš Moraváci, Brňáci .. přemítám o víkendu ject nechat se naverbovat jako dobrovolník-odklizeč ... jelo-li by nás víc? Ale já bych jel spíš do Jižních Čech, (Protivín, Vodňany..?) do Prahy se pohrne asi každej.. Dyby jó, šlehněte mi avízko.. (nebo 0728422721) |Organizujou to (třeba) tady: http://www.adra.cz/

Francois
13. 08. 2002
Dát tip
Teď to přátelé začíná u nás, PA a HK, Krkonoše, poplaveme možná až do Hamburku....

Cyndi
13. 08. 2002
Dát tip
hech a mý "divoký" kočky s malejma za domem... a dvě doma v bytě... ještě že Nusle jsou tak daleko od vody... až na ten Botič či co to je... noční zprávy byly dost strašidelný... a doma na severu kolem UL a TP to je taky na hadr kolem čela... uvidíme dneska, kolem jedný p.m. to bude jasný, prej... kdyby člověk věděl, co má dělat dřív: zachraňovat relativně neohrožený zvířata doma a začít preventivně pakovat nebo se jít přihlásit jako doborovolnice do centra??? a když budu pryč a voda zaleje náš sklep a tam jsou ty kočičácí a plnej barák důchodců a stařenek s pejskama... :-((( dopr!!!

gd
13. 08. 2002
Dát tip
Jen se smějte... Já jsem EVAKUOVANEJ - viz moje upoutávka. LIDI!!! NEBUĎTE TAK CYNICKÝ A LHOSTEJNÝ. JDE PŘECE O ŽIVOT!!! JDE PŘECE O MĚ!!!

Beata
13. 08. 2002
Dát tip
nejsme cynici... se slzama v očích vše sleduju z relativně bezpečnýho města a dovolávám se přátel....

siti
13. 08. 2002
Dát tip
Je to něco strašnýho, my se tady dozvíme málo co se tam v Čechách děje - už nefungujou ani internetový noviny - jen i-dnes píše po deseti minutách nové strašidelné zprávy. Držím Vám všem palce a myslíme n Vás!

Cyndi
13. 08. 2002
Dát tip
UL je pod vodou, Teplice částečně plavou taky... Nusle a a Pankrác hlásí sucho a klid... směrujte se sem... a držím palčáky všem!*

gd
13. 08. 2002
Dát tip
Imat: U tchýně??? Tak to je katastrofa. Upřímnou soustrast!!! I-dnes zase funguje, ale povodne.aktualne.cz jsou momentálně nejlepší. A starý dobrý rádio se taky překonává. Speciálně Radiožurnál. (A berte ty informace trochu s rezervou, v Praze to bude čajíček proti Budějkám nebo Krumlovu...)

blackbone
12. 08. 2002
Dát tip
no to pak bude hlavni mesto brno. co se da delat.*

Beata
12. 08. 2002
Dát tip
jako sedící a pracující momentálně v Ústí, doma bez televize - Tvé zprávy vítám a do Prahy pojedu až na středu a ne zítra...raději

Kami
12. 08. 2002
Dát tip
Stando, s tou četkou jsem na tom stejně. Nevím jestli mám brečet nebo plnit pytle pískem...

maty
12. 08. 2002
Dát tip
Z Moravy přeji ať to přežijete,tady neprší a nám opadává ze stromů ovoce kvůli suchu.Nebude slivovice!!!! Ale já to nepiji...

maty
12. 08. 2002
Dát tip
Dívám se na TV zprávy,chudáci lidi,těch škod,té práce.Snad pomůžou všichni,jen aby už přestalo pršet!!!

zoo
12. 08. 2002
Dát tip
Nějakej problémek mezi Tebou a Igorem, Standi? ;-) Beati, řekněme si to, my lokální patrioti, takto: Praha uplave JIM. :-)))

Quinn
12. 08. 2002
Dát tip
Mno jo, Budějky nám už uplavaly... Právě plaveme do Prahy :o/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru