Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři Hvězdy

19. 03. 2000
0
0
1135
Autor
Eternal

Tři hvězdy padají si k Zemi, Za sebou nechávají záři To na škodu jistě není Vybírání místa pádu se jim daří. První spadne dívce k nohám, Ta na oslavě pije pohár Pohár nevědomí, pohár radosti, Bude v bezvědomí, v malosti. Účinek prvního kamene z vesmíru, Má sílu na tu dívku nesmírnou. Ona potom sama v sobě, Bude prostírat se v krásné době. Druhý spadne na louku, která Radost z toho příliš nemá. Květiny však pádem pookřejí Vůní a barvou květů, se tomu potom smějí. Účinek druhého kamene z dálky: Už není nikdy cesta zpátky. Všechno co se změní Promění se v krásné snění. Třetí padá kamsi, To líbit dám si, Jenže ke mně nepadá, Není z toho dobrá nálada. Účinek třetího zdá se? Copak tvořit krásné má se? Naděje! To říká kámen z toulky On je to kus krásné louky. Střípek vzpomínky, střípek krásna, To vše ta hvězda jasná. Ta co na nás shora shlíží, A k Zemi se stále blíží. Vzpomínka a naděje, Odešli si spolu, Jako hvězda z nebe padaje, Pořád, pořád dolů. Hvězda spadne, Potom zhasne, Jen památka v srdci zůstává, A to navždy s myslí srůstává. Hola hvězdy na nebi tak jasné, Zdáte se mě tolik krásné, Nemohu se na Vás vynadívat Když se večer začne stmívat. Vždy musím rychle na tu louku, Koukat se a provádět přírodou svou toulku. Tolik rád Vás mám, Všechno, všecičko za Vás dám. Nebýt Vás tak nikdy nesním, Díky louce už tolik nebdím, Procházím se krajinou, Pořád myslím na jinou, Zářící padající hvězdu k zemi. Možná spadne, Možná ne, Co já vím, co se nestane?
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru