Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kvítek vlčí

19. 03. 2000
0
0
1502
Autor
Eternal

Osoba v postel uléhá, Mysl reálnému světu mává, To ticho krásně doléhá, A sen teď mysli realitu dává. Sladký spánek Příjemný to vánek. Ještě sladší sen, Pojď, fantazie, pojď ke mě ven. Krok do neznáma. Tma jest okolím. Vždyť je tu odedávna Cosi hnulo soukolím. Zelená louka kvete krásně, Vůně hladí světu dásně, První krůček k mládí, A rosa na květech mě chladí. Sluníčko, ach, nádhera, O mou kůži pečuje, A moje mysl se raduje, Jak toto údolí krásné je. Nasávám vůni květin, Jsem opilý tou nádherou, Mráčky si oblohou brázdí, Je to jak v nejkrásnějších lázních. Za loukou pole rudé, Copak to tam asi bude? Jen pole květů vzletných, Toť jen vlčího máčku květy letní. Ach ta krásná rostlina, Ke sluníčku se upíná. Hřáti sluncem nechává se, A svou vůní předává se. Mé kroky směřují, Ať tam či tam, je to k ní. To co hledal, našel jsem, Pojď človíčku, popojdem. Magický to květ na zeleném stonku, Připomíná řůži,snad zdá se? O pár kroků modrého zvonu, Zvoněním svým stále ptá se: Kdo jsi, ty neznámá osoba? Kdo jsi, že víš co to znamená? Ten vzhled očí, ta podoba, Narostly Ti ramena? Přišel jsem si pro svůj osud, Hledal jsem stále, stále až dosud. Chci rozjímat s tou vůní krásnou, A své duši dát radost spásnou. Není na tom nic, Oddechl jsem si z plných plic. Jsem tu a jsem rád, Jsem tohoto údolí kamarád. Chtěl bych povznést mysl svou, K této vůni a chuti dvou. Dvou duší svázaných. V Myšlenkách tak nadaných. Zvonku modrý, zvonečku, Nechej mě tu chviličku, Chci si nechat krásně zdát. Nechci s tebou, nechci se prát. Človíčku, ty osobo. Ty duší louky žiješ. Sna však téhož, onoho. Zakázaného nektaru tu piješ. Nemohu Ti pomoci, Sám víš víc nežli já, Jsme jen času otroci, Tak nevíš co se slušet a patřit má? Odejdi již z místa tohoto, Až naučíš se, co máš v sobě, Přijď a dám Ti radu, jen však Tobě. Teď odejdi! Ty osobo! Ach ta krásná vůně. Mé srdce už nekonečně stůně. A mysl moje stále mlčí. Najdu ten kvítek, kvítek vlčí? Nechci hledat dále cosi. Ptám se stále sebe, ptám se: Kdo jsi, Kdo jsi, Kdo jsi? Na jakou dát cestu mám se? Jen jednu louku znám. Jedním kvítkem žiji. Tu vůni na paměti stále mám. A ze džbánku Porozumění stále trošku piji. Naučím se všemu, co zvonek žádá. Ale na prameni stále leží žába. Ne nadarmo jsem v roli čápa. Řeknu žábě navždy pápá? Naučím se co v sobě nosím. Pochopím sebe sama. Z činů, v kterých chodím bosý, Stane se moje máma. Učitelka moje, věčná, A ta vůně navždy vděčná, Šťastná moje bude. A proto krásně kvete rudě. Vlčí máčku rozmilý, Sním o Tobě již navždy. Pevnost mého srdce, Mé srdce není schopné vraždy. Až pochopím, Co v sobě nosím. Znovu přijdu a dám Tobě, Co nosím, já nosím v sobě. Pokud budu stále radost šířit, K Tobě se budu stále blížit. Opona se zvedne, A můj hřbet se ke kořínkům ohne. Sen příliš ovlivnil mne, Ach Ty krásný, krásný sne. Realita sny vystřídá, Kdopak to tu ranní radost snídá? Sen se změnil v realitu, Realita v sen. Pojď kvítku, pojď ke mně ven. Nechť noc se změní v den. Probouzím se z krásy jasné, Mé srdíčko se po hezkém citu pásne. Kvete to rudě, voní přenádherně. Co to asi, co to je? Navždy budu cítit vůni, Navždy srdce mé je rudé Tak jak kvítek vlčí kvésti bude. A čas si teče, jak voda v tůni. Stále, dál, bez okolků, dál, kamsi. Bez konce, bez začátku, teče. Není to však sladká voda, natož sladká vůně. Že by to byla iluze?
AD CLOVRDA

clovrdik
27. 12. 2000
Dát tip
Tak ještě než to začnu číst, vidím, že je to dlouhý předlouhý, to se teda nadřu. A dokonce to máš mezi svými doporučenými díly ? Hmm, tak to bude chuťovka. Už jen ten název tak nějak divně zavání ( ve smyslu ŽPSH ) "Osoba v postel uléhá" - teda kdes tohle vyhrabal ? "Mysl reálnému světu mává" - no jo, vlnící se realita, chápu, je to o chlastu. Nepij, když to neumíš. "To ticho krásně doléhá" - tak tady kecáš, to není ticho, ale hučící hlava. "A sen teď mysli realitu dává" - no jo, stejně to nepoznáš, jestli je to sen a nebo ne a navíc, stejně si to nebudeš pamatovat. "Sladký spánek, příjemný to vánek" - no aby ne, nechal si otevřený okno, to bude průvan "Ještě sladší sen, pojď fantazie ke mě ven" - já myslel, že si vevnitř, tak to jsem zase nepochopil "Krok do neznáma, tma jest okolím, vždyť je tu odedávna, cosi hnulo soukolím" - jo, kamaráde, hledat ve tmě kbelík je někdy strašně těžký. A nebylo to cosi, ale ty a nebylo to soukolí, ale stůl. Au. ty wole, to je nějaký dlouhý, takže to zkrátím a tvojí báseň přebásním : Vožralej jak dobytek s sebou fláknu do postele Hučí mi palice a chce se mi blejt kurva, co tady dělá te kbelík au, už vím bléé do toho průvan, no, aspoň čerstvej vzduch sakra, žízeň, to bych chlastal jen kdybych jí neměl jak z praku zelená louka kvete krásně všude samá tráva která inhalovaná povznáší mysl jsme jen otroci chlastu a cannabis opírám se o sud vlčí máku, opiáte až se sen změní v realitu srdíčko mé zaprahne po snu probouzím se z krásy jasné a je mi blbě stále dál a navždy

Dany
22. 03. 2000
Dát tip
Renesanční styl Eternale ... tak mi to připadá ...

Eternal
22. 03. 2000
Dát tip
Dany, to ani nevím jaký to styl je :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru