Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Květ Snů, Reality a Osudu

19. 03. 2000
0
0
1298
Autor
Eternal

Na louce kvete kvítek, jeho vůně daleko dosahuje, ve větru chvěje se lístek, a svým kouzlem okolí ovlivňuje. Na louku vchází z lesa, osoba, kouzlem začarovaná, v srdci štěstí nesa, a snem je očarovaná. Květina vonná chvěje se, zima však na louce není. Na louce rozpoutal se květů a vůní ráj a přitom je ještě máj. Kvítek vůní poutá, osoba se vzdouvá, ne nadarmo je lapena. Na srdce past je kladena. Ach kvítku, kvítečku, ty barevně kvetoucí květinko, vůně omamná a to nejen chviličku, usměj se na mě maličko. Ach kvítku kvítečku, Tvá omamná vůně, či kouzlo, mé srdce k Tvým kořínkům sklouzlo, až zatajil se mě dech chvilečku. Nic věčného však navždy není. Osoba z louky odchází, a sama Té krásy v srdci si však cení A z bolesti je velká dáma. Okolo květiny se cosi změnilo, U kořínků leží srdce, pláče, křičí, naříká Přitom krásou, štěstím, láskou zpívá Na lístkách je cítit dotyk jeho. Co měl to dal, a nic nechtěl, navždy klid však míti nebude. Nic neměl a hodně toho chtěl, ach ty paradoxní osude.
Barbar
08. 09. 2002
Dát tip
Dej jí víc lásky a míň mysli na sebe, odejdete spolu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru