Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hodná duše

19. 03. 2000
0
0
1195
Autor
Eternal

Tímto děkuji všem hodným duším, které na mě neustále myslí, a já je opětovně jen přehlížím.

Letní slunce krásně svítí, Je to krásné, takového přítele míti. Na světě není moc takových hodných duší, Směj se, smích ten každému jen sluší. Nechávám se hřáti sluncem takovýchto lidí, Každý se po tomto stále pídí. Mám díky Tobě, Mám toho hodně. Mám radost, to všechno Tvá slova, Způsobují radost zas a znova. Nejsem nikdy sám, Protože překrásný rozhovoru s Tebou mám. Moc si toho vážím, A moc se také snažím, Vykouzlit trochu radosti, Té není nikdy dosti. Mám rád úsměv lidí, Mám rád radost, A proto stále v mém srdci sídlí. Pro tohle mám neskutečnou slabost. Chtěl bych kouzelníkem být, K poděkování Ti květinu vykouzlit, Nechat radost k Tobě proudit Jenže o tom si musím nechat snít. Přišel ke mně věků král, Za ním přišla hezká chvíle, Král mě věčnost daroval, Za všechno vděčím Tobě. Chtěl jsem hodně, Neměl jsem nic, Ještě není pozdě, Nastavím osudu svou líc. Mám se dobře, V téhle zlé době, A proti téhle době zlé Mám toho mnoho v sobě, A tomu vděčím, vděčím Tobě.
Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
To samý. Myšlenky i slova dobrý, ale ta snaha o rým to kazí. (Můj dojem, samozřejmě). Mám díky tobě. Mám toho hodně. To se mi opravdu moc líbilo.

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
Pozor, máš to tu asi 2x. Ještě Děkuji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru