Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Tebe

19. 03. 2000
1
0
1034
Autor
Eternal

Já snesl modrou barvu z nebe, jen a jen pro Tebe, to protože jí tolik ráda máš, to protože se mě každou noc ve snu zdáš. Daroval bych Ti mnohem víc, A ty to dobře víš. Kéž bych mohl Tobě dělat radost řádnou, Abys nikdy neronila slzu žádnou. Chtěl bych štěstí darovat, A Tvojí tvář na plátno barvou malovat, Krásnou barvou s leskem jasným, Odhánět od Tebe smutků dým. Tvoje radost, energie zář, Tak krásnou máš svojí Tvář, Chtěl bych si jí jednou pohladit, Na tvou mysl lehce se naladit. Chci s Tebou stále snít, Z Tvého těla energii pít, Nechci už žalostně na měsíc vít, A pořád někam do dáli stále jít. Cesta je strastiplná, Ale hned to radost přidá, Když mohu vnímat realitu tvou, Vnímat tlukot srdcí dvou. Jak si povídám o věčnosti, Nemám Tvých slov nikdy dosti, Chtěl bych bourat skálu, A pít sladké víno ze Tvého džbánu. Za odměnu chci dát Tobě vše, A to dokud ještě nejsou žně, Tak abys měla v srdci ten ryzí cit, A já mohl hýčkat Tvojí nit. Nit osudu, tolik krásnou, Stříbrnou a nad slunce jasnou, Nepustit a nikdy nezranit, neztratit Ach, tak krásná je ta osudová nit. Propletenec jedné nitě s druhou, Hned na obzoru se spojují barvy s duhou, To pro Tebe kouzla své já skrývám, A do Tvých očí se stále dívám. Na světě je dálka pro realitu, Ale to když strkáš svou mysl pod ulitu. Sen je všude, Je tam, kam Tvoje realita půjde. Ten sen je můj, A je také i Tvůj. Vím že víš, Vím že sníš. Chceš vědět o čem? Že zlo padlo pod modrým mečem, Štít se leskne erbem mým, Mé srdce chtělo by být Tvým.
Cody
19. 07. 2001
Dát tip
je to nádherné ! ********!

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
Poslední sloka je moc hezká. Jinak: vykašli se na rýmování a pravidelnost. Řádnou x žádnou. Máš na víc. Myšlenky básně jsou dobrý, ale pro rým to ztrácí sem tam smysl a poetičnost. Doufám, že se nezlobíš. Já jinak moc kritizovat neumim, ale na tebe se zaměřim. Oni si tě lidi časem přečtou. Nejdřív asi přečtu básně, protože v práci neni tolik času a pak se mrknu na povídky.

Anonym
21. 03. 2000
Dát tip
Noční sen Tomáš Lopata zavři své oči a jdi už spát Snad se ti této noci bude něco o mě zdát Však něco krásného jen o nás dvou Třeba jen to že za svitu měsíce jdeme tmou Držíme se za ruce a jdeme vedle sebe Ty dotykem cítíš mě a já zase tebe Však ještě nevíme kam nás tato cesta povede Snad jen trochu tušíme to vše totiž sen dovedE Noc pomalu odchází den nový přichází A sen této noci se chýlí ke konci Ty si připouštíš že už musíš jít jít přivítat nový den Ale tím končí tento sen a zbudou jen vzpomínky na jeho pěkné chvilky ..... Eternale, tahle báseň je pouze dobrou radou od i-netového viru Erik Doufám, že tě náležitě odradila a že jsi pochopil co ti chce Laďa říct. Má úplnou pravdu!!! Rým musí hladit a laskat né být spočítán

Anonym
21. 03. 2000
Dát tip
promiň -aninom je ERIK ERIK

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru