Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojednání o Matematickém vyjádření života

19. 03. 2000
2
1
1320
Autor
Eternal

Bláboly že? Možná ano, vy víte víc.

Celý život člověka se zdá býti přímkou. Díky zákonům Paradoxu a Stvoření to není však rovná přímka. Je to taková křivka, spirála která má 5 rozměrů prostoru. Ano je to 5 rozměrů, protože to je životní spirála, paradoxní spirála, je to pravidelně nepravidelná spirála, čili paradoxní přímka. Člověku se malý kousek může zdát jako přímka, když se poohlédne za sebe tak vidí křivku, ten kdo dovede vnímat víc uvidí pravidelnou spirálu, ten kdo poznal smrt tak vidí paradoxní spirálu v pětirozměrném prostoru. Žádný kousek života není stejný je pouze paradoxně stejný. Celá spirála se zdá být pořád opakovaně pravidalná ale je opakovaně pouze paradoxně odlišná. Ta nepravidelnost spirály, tak jako v životě, dává člověku nepřeberné možnosti ve vývinu všech skutečností, které člověk učiní. Život je tedy matematicky: přímka x kruh 1 ----------------- x ------ čas x prostor paradox Přičemž přímka je nudně ideální snový život. Naprostý ideál, který neexistuje. Kruh je absurdně přehnaný cit, který uvádí všechno do chodu. Ryzí cit, který nezná věčnost. Čas je všeobecně znám, není třeba ho popisovat. V tomto vzorečku je čas vždy omezen. Prostor je třírozměrně zakřivená plocha. Nemá konec, nemá začátek a přesto existuje. Paradox je soubor zákonitostí, které se dají velice těžko matematicky vyjádřit. Paradoxní krychle je vlastně koule, ale přesto je to krychle. Prostě je to nerozumně rozumná variabilní konstanta. Je nelogicky logická. Jednoduše se dá vyjádřit jako existující nic nebo Nechaotická Neposloupnost. Výsledkem po dosazení do tohoto vzorečku vychází paradoxní spirála. Tento vzoreček však nepočítá s věčností, je vždy časově omezen. Při dosazení věčnosti do tohoto vzorečku se celý matematický vztah rozbourá, takže všechny jeho části jsou paradoxní a věčnost se nakonec sama vykrátí. Výsledný vzoreček vypadá tedy takto. Prostor (přímka x kruh)Paradox x ------------ čas přičemž za čas se dosazuje obvykle nekonečno, aby tento vzoreček platil. Výsledkem je potom přímka křížící se s kruhem to celé umocněné paradoxním vztahem. To všechno nezávisle na prostoru a čase. Takový hybridní dvojrozměrný prostor. Tento matematický vztah však nemůže sám o sobě vzniknout, za existence základního axiomu, že věčnost neexistuje. Tento výsledný vzoreček je vyjádření naprosto čistého a ideálního snového citu s nekonečnými variacemi a umocněné paradoxem bez vázanosti na prostor a čas. Tato matematika převedená do životní reality zní takto: Za předpokladu že věčnost neexistuje není možné v životě nikdy dosáhnou ryzího citu a ideálního snového života. Jediným pohybem je paradox, který dává všemu variační nádech, takže všechno je nedokonalé stejné a dokonale diferenčně variační. Je to tedy normální klasický život s důrazem na paradoxní vrcholy a propady. Existuje nesmyslně nekonečno životních cest, které podléhají tomuto vztahu. Do tohoto vztahu se rodí člověk. Hned na začátku na něj působí čas. Čas v prostoru a potom na něj působí postupně všechno. Předpokládejme že však základní axiom přestane existovat. Tedy že věčnost není nereálná. Ovšem museli bychom to brát obráceně. Z jakýchkoliv příčin by člověk měl svůj život jako procházku růžovým sadem ideálním. Potom by se na své nudné pouti životem setkal s naprostým ideálním ryzím citem. V tom setkání by začali všechny paradoxní zákonitosti teprve pracovat. Přímka by se chtěla paradoxně zakřivit a kruh by se chtěl paradoxně narovnat. Paradoxně obě části by měli naprosto stejnou váhu, takže by žádná činnost zakřivování přímky a rovnání kruhu neproběhla a přitom by probíhala. Čas by se v tomto splynutí popíral a vůbec by se nebral v potaz, a prostor rovněž. Tento život by byl všemocný a přesto otrokem paradoxních zákonů. Tento život by byl věčný, tedy v podstatě by to byla paradoxní věčnost. Jenže ještě jeden axiom tady hraje roli a to v obou dvou vzorcích. Tento axiom se týká pouze kruhu. Kruh jako ideální cit totiž nevzniká osamoceně u jedné bytosti. Vzniká nejvíce u dvou paradoxních bytostí. Takže v obou případech tento vzorec potřebuje dvě proměnné. Přičemž v prvním vzorci nemusí být konečným číslem pouze jediné. Kdežto v druhém vzorci na konci vzniká jen jediné číslo. Paradoxní konstanta znající věčnost. Z toho všeho vyplívá třetí poslední axiom. Neexistuje na světě bytosti, která má svůj život jako procházku růžovým sadem. Tudíž na světě neexistuje věčnosti. Existuje právě jen paradoxní život v pětirozměrném prostoru.

1 názor

nádherne paradoxne špirálovité


no..máš jistě nepochybně horizontální myšlení..dalo by se to přirovnat k vlaku.Znám taky 5 rozmeru..čich,hmat,sluch,chut,oko...vnímání.,Jsi vnímavý člověk,myslím,že se dokážeš koukat na věc i z jiných úhlů pohledu.Máš..pravdu,život je paradoxně stejný a paradoxně odlišný.Život je matematicky.!..nakresli si vedle sebe přímku...pak kruh....lomeno ..cas,vek,prostor..no a vyjde...dítě. JU...tady to nekdo hezky vysvetlil.kruh..může znamenat,taky celistvost.,kromě citovosti.Prímka je nunde ideální snový život.teda ty používáš obraty.Ted jsem te prokoukla.kuk..ty chceš jen vypadat chytře,naplnění abmice..;-)))))to byla legrace,kdybys nepochopil.Ale matematiku..moc nemáš rád,že..nebo ano?V tom případe,tě poprosím o vyřešení jedné rovnice,ale to za předpokladu,že tě matematika zajímá.No nic..matematika přenesená do reality,taky dobré.Tip za obraty..pojmové však.

Eternal
25. 05. 2001
Dát tip
Nelíbí se Ti něco na těch výstižných slovních obratech? :o)) Matematiku jsem měl hodně rád, ale teď bych už měl hodně velké problémy s matematickou rovnicí.. ale životní rovnice mi zase tak nedělají problémy :o) Bavily mě rovnice, které se používaly ve fyzice, chemii, a v přírodní matematice.. pravděpodobnost.. příroda je s matematikou ještě daleko před námi :o)

Katerina
01. 05. 2000
Dát tip
Zivot jako prochazka ruzovym sadem... vis, ja si myslim, ze nejde o to, co se deje kolem tebe nebo jaky je tvuj zivot, ale o to, jak se k tomu stavis ty osobne... a nekomu jeho zivot jako prochazka ruzovym sadem pripadat klidne muze (i kdyz by nekomu pripadlo, ze zrovna ten zivot prochazkou ruzovym sadem rozhodne neni). Jinak na matematiku jsem byla vzdycky tupa, takze se obavam, ze jsem tve vzorce a uvahy nepochopila :-[

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru